גלידות נסטלה משיקה את עונת 2021 עם מיקוד על חוויית הצריכה האישית בבית: שלגון Double Dark חדש בציפוי שוקולד מריר מעולה וליבת נוגט ושוקולד מריר, כולל גרסה כשרה לפסח. בקיץ יושק שלגון Crunch בציפוי שוקולד בלונדי (שוקולד לבן מקורמל), עם ליבת נוגט וחמאת בוטנים. מוצרי פינוק נוספים יכללו שלגון של מותג השוקולד ודגני הבוקר "LION", עם גלידה בטעם קרמל בציפוי שוקולד חלב עם שבבי ופל וביסקוויט, ושלגון Milka בטעם שוקו וניל בציפוי שוקולד, עם ריפל שוקולד מפנק! 
שלגוני La Frutta בציפוי שכבה דקה של שוקולד בטעם תות ובטעם בננה, תמר ופקאן, עם 50% פרי ועד 125 קלוריות לשלגון. לצד המאגדות יושק טעם חדש ומרענן של La Frutta הדרים אדומים, עם 50% פרי ו-53 קלוריות בלבד.
עוד בעונה הקרובה בעולם המשפחה והילדים, יושק השלגון הנוסטלגי, וניל מצופה תות בתוספת סוכריות בקצה, שיגיע גם במאגדת המכילה 8 יחידות, וכן שלגון Super roller, גרסה משודרגת של שלגון רולר המוכר והאהוב.
מחיר מומלץ: 29-5 שקלים. 

LIFE IN PINK- חמישה גוונים ורדרדים חדשים שמצטרפים לסדרת השפתונים המיתולוגית EVERLASTING LIP COLOR. ג'ייד.
מחיר מומלץ: 69.90 שקלים. 

Orbit Refreshers סדרת מסטיקים ייחודית ומפתיעה המספקת רעננות מתפרצת שנמשכת לאורך זמן! בשלושה טעמים לבחירה: מנטה עוצמתי, מנטה עדינה ומנטה פירות. אורביט.
מחיר מומלץ: 12.9-3.9 שקלים.  

גרנולה ממרכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר. הסדרה החדשה כוללת 2 מוצרים: גרנולה אגוזים, בוטנים וקוקוס– עשירה בחלבון וגרנולה אגוזים, צימוקים וחמוציות  - עם המתקה טבעית, FREE.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים.

שני מוצרים חדשים בסדרת עוגית 37% שוקולד צ'יפס האייקונית: עוגיות שוקולד צ'יפס מצופות שוקולד ועוגיות מיני שוקולד צ'יפס. מבית מרבה.
מחיר מומלץ: 12-9 שקלים.

רטביי קארי מוכנים לשימוש בשני טעמים: קארי ירוק וקארי אדום -  כל מה שצריך זה רק להוסיף למוקפץ והמנה מוכנה! מאסטר שף.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים. 

משקה חלב נטול לקטוז בטעם וניל מועשר בוויטמין D וסידן, 3% שומן. תנובה.
מחיר מומלץ: 9.90-7.40 שקלים. 

סדרת יוגורטים טבעונית עם "תווית נקייה" המכילים חיידקים פרוביוטיים ואחוז גבוה של פרי, ב- 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. YO'RIDGE.
מחיר מומלץ: 6.90 שקלים.

סדרת עוגות חדשה באריזה אישית: עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג ודניש קינמון. אחווה. 
מחיר מומלץ: 3.50-2.50 שקלים.