בדרך כלל, סיפורי בגידה נחשפים בעקבות תחושת בטן חזקה או התנהגות לא שגרתית של בן הזוג. החשדות יכולים להתעורר בעקבות קשר לא שגרתי עם מכר כלשהו או הסתרה, אך במקרים נדירים גם יהיה אפשר למצוא עדות חותכת לבגידה ולתפוס את בן הזוג על חם. משתמשת טיקטוק אחת העלתה לעמוד שלה סרטון אליו היא צירפה שתי תמונות, שעל פניו נראות שגרתיות לגמרי, אלא שבזכותן היא הצליחה להבין שבעלה בגד בה – תנסו לזהות בעצמכם: 

@shesough

##caughtlacking

♬ It Wasn't Me - Shaggy

על הסרטון הוויראלי, שנצפה למעלה מ-4.5 מיליון פעם, האישה כתבה: "בעלי שלח לי תמונות שהן הוא ניסה להראות חמוד בסוויטה שלו בקזינו, אבל הבחנתי בכמה דברים מוזרים. עכשיו הוא רווק, תוכלו לזהות מה הפליל אותו?". בשתי התמונות אפשר לראות את הבעל לבוש בצורה חגיגית כשהוא צילם את עצמו במראה בחדר האמבטיה. 

אם תסתכלו טוב טוב, תשימו לב שמצד ימין, על השיש בסמוך לכיור, האישה עמה הוא בוגד השאירה בצורה גלויה את מחליק השיער שלה והמברשת, ואפילו תיק האיפור שלה ומספר מוצרי טיפוח נשיים התחבאו במקלחת. הגולשים שצפו בסרטון היו המומים עד כמה רשלנית הייתה הדרך של הבעל להסתיר מאשתו את הרומן שלו. "בדיוק לשם כך אימנו אותנו בילדות במשחקי 'מצא את ההבדלים'", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף בעקיצה: "את בטוחה שעכשיו הוא רווק"?