יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, פנה היום (חמישי) ליו"ר ימינה נפתלי בנט באמצעות ציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, בו כתב: "לישראל חשוב שנלך ביחד". זאת ברקע היחסים המתוחים בין הצדדים, שהגיעה לשיאה אתמול לאחר שפורסם כי תקווה חדשה קידמה סדרת כתבות ממומנות המכפישות את בנט ומפלגתו

גדעון סער על משפט נתניהו. ללא קרדיט

בציוץ הוסיף: "לישראל חשוב שנלך ביחד ונעשה שינוי במדינה. טובת המדינה מחייבת את החלפת נתניהו כדי לאחד את העם ולהקים ממשלה יציבה. תקווה חדשה תתמקד רק בכך. אתה לא היריב שלנו והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו. לפיכך, היא תיפסק מצידנו, גם אם זה יהיה באופן חד-צדדי".

בליכוד הגיבו לדברים ומסרו כי "גדעון ובנט כבר חתמו על הסכם עודפים והיום גדעון הודיע על הפסקת אש עם בנט - הכל כדי לתאם את הממשלה שלהם תחת לפיד. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא!".

מהליכוד נמסר בתגובה: "גדעון ובנט כבר חתמו על הסכם עודפים והיום גדעון הודיע על הפסקת אש עם בנט - הכל כדי לתאם את הממשלה שלהם תחת לפיד. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא!".

כזכור, אמש, בתגובה לפרסום על סער, מפלגת ימינה פנתה לוועדת הבחירות המרכזית והשניים אף החליפו במהלך ציוצים בטוויטר כחלק מכך.