התפתחות משמעותית בפרשה שנחשפה בשבוע שעבר ב"מעריב", שבמרכזה חשד לאונס קבוצתי של נערה בת 13 מאזור השרון. חוקרי המשטרה עצרו אתמול ארבעה חשודים, בהם שלושה קטינים כבני 16 ובגיר אחד, בחשד למעורבות. אמש האריך שופט בית משפט השלום בחדרה אלכס הכטר את מעצרם עד ליום ראשון, על מנת לאפשר למשטרה להמשיך בחקירה.

ביום רביעי הגיעה אמה של הקטינה למסור עדות בתחנת המשטרה, ושם התקבלה בגידופים על ידי בני משפחה ומקורבים של אחד החשודים שנעצרו. "יכול להיות שיש לי סיבות לדאגה", אמרה האם, והודתה כי היא חשה מאוימת: "אני חוששת לחיי בתי. הותקפתי מילולית בידי אמו של אחד החשודים, שאמרה לי: 'הבן שלי לא אנס אותה, את גידלת בת זונה'. אני לא יודעת מה המשפחות האלה מסוגלות לעשות, ביקשתי מהבן שלי שבינתייםלא יוציא את האף מחוץ לבית. אלחם בכל הכוח, ואהיה חזקה עד שהמשטרה תגיע לחקר האמת.

"אני מאמינה לבת שלי, גם ראיתי סימנים על גופה שמצביעים על מה שעברה. מה שעומד לנגד עיניי הוא שהיא תקבל טיפול מתאים ושמי שפגע בה יישב מאחורי סורג ובריח", הוסיפה האם.

בדיון שהתקיים השבוע בדלתיים סגורות בבית המשפט מתחה השופטת ביקורת על התנהלות גורמי הרווחה ופקידות הסעד המטפלות בקטינה. היא הורתה כי הקטינה לא תועבר למוסד נוסף, וכי תקבל את הטיפול הנדרש תחת פיקוח בית המשפט. עוד דרשה השופטת כי הקטינה תעבור בדיקה רפואית, ושבתוך שבועיים יומצא דוח על כך בפני בית המשפט, וכן כי תיכנס לטיפול גמילה בשל החשד כי צרכה סמים בזמן האירוע הקשה.