הקומיקאי ליאור שליין התייחס הערב (שבת) בראיון ב"פגוש את העיתונות" להצעה שקיבל להיכנס לרשימת העבודה לכנסת, ואמר: "קיבלתי הצעה וסירבתי. זה פורסם. איש מהמערכת הפוליטית שוחח איתי והתבקשתי להגיע אליו הביתה. הוצעה הועלתה וסירבתי". הוא נשאל האם זה קשור לזוגיות שהוא מנהל עם יו"ר המפלגה, מרב מיכאלי והשיב כי "הוא ידע והציע בכל זאת, ואני סירבתי. הוא הדליף את זה כי הוא הפסיד, ולא נעים לו שהמפלגה חזרה להצליח".

"אני תמיד הצבעתי או "ליכוד" או "העבודה" והפעם עשו לי חיים קלים יותר", צחק, "מה שקדם לזה לא היה ברור - כשהתחלתי להופיע בטלוויזיה כינו אותי סאטיריקן ימני. ב-12 השנים האחרונות נתניהו הוא ראש הממשלה ואני תוקף אותו. גם בנט לא אוהב אותי". שליין סיפר על חזרתו לבמות אחרי הפסקה של שנה: "בהופעה יש הכל - גם על מרב מיכאלי, ואני מספר איך אבתיסאם מראענה הגיעה למפלגת העבודה והחלק שלי בזה. אני לא משאיר אבן לא הפוכה במופע הסטנדאפ הזה".

מרב מיכאלי (צילום: אבשלום ששוני)
מרב מיכאלי (צילום: אבשלום ששוני)

הוא הדגיש כי אינו אוהב את האמירות של מראענה. "אני לא אוהב שום דבר ממה שהיא כתבה, אבל אני גם לא אוהב את מה שמירי רגב, נפתלי בנט, גדעון סער ומיקי זוהר אמרו", הסביר. המגישה, רינה מצליח אמרה בתגובה כי "אפשר לא לאהוב את הדברים של מירי רגב, אבל אי אפשר להשוות את הדברים שלה לאלו של מראענה". שליין השיב לה: "כשאני מסתכל על הרשימה, אני רואה שמיכאלי לא שיקרה לי. היא לא שיקרה למצביעה".

זה קשה לחיות עם יו"ר מפלגה?
"לא. אנחנו פשוט לא מתראים, גם לא בחדר מדרגות. היא מבלה את ימיה עכשיו עם עמר בר לב ונחמן שי. לדעתי פה ביציאה מהאולפן ניפגש ונחליף חוויות".

בסיום הראיון הוא התייחס לשיחות שקיים רה"מ עם גורמים חרדים בהם הרב קנייבסקי. "אני נמלא בושה כשראש הממשלה שלי מתחנן לנכד של הרב קנייבסקי, אני צילמתי סרטון שבו אני תקפתי את מי שהפיץ את המספר שלי ושלחתי אותו בחזרה בוואטסאפ לכל אחד ואחת מהחרדים".