בראיון שערך הערב (שבת) ב"פגוש את העיתונות", תקף יו"ר ימינה נפתלי בנט את יו"ר הציונות הדתית בצלצל סמוטריץ', לאחר שסמוטריץ' ביקש ממנו להתחייב על חבירה לממשלת ימין בלבד. "אני לא ילד כאפות של ביבי כמוהו, מה אעשה? אני לא מוכן ללכת באופן אוטומטי עם ביבי כמוהו אני חושב שנתניהו כבר לא הדבר הנכון לישראל, הגיע הזמן להחליף אותו כי בגלל הדבר הזה אנחנו באין סוף בחירות", אמר.

בשיחה, חשף לראשונה את התוכנית הכלכלית אותה הוא מקדם בימים אלה, "תוכנית סינגפור". לדבריו, לפני 17 שנה נעשו בסינגפור מהלכים שהזניקו אותה והפכו אותה לעשירה פי שניים מישראל, ובהם ההורדה במיסים. "הממשלה לוקחת מאיתנו יותר כדי להתמודד עם אלה שהם" משתמטי עבודה. יש היום שלוש מערכות גביית מיסים מקבילות - מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. זה מיליארדים. למה?".

אנחנו מוציאים מליארדים כדי לממן אבטלה וחל"ת, אבל בקגע שנוריד דרמטית את המיסוי ונשאיר יותר בכיס למי שעובד, אנחנו נראה נהירה המונית ל להקמת עסקים ולהצמחת עסקים, ירדפו אחרי מובטלים, השכר יעלה והמיסים ירדו", הסביר והדגיש כי לא יקים ממשלה בלי שתהיה התחייבות מראש של כל היושבים בה לממש את התוכנית.

בהמשך, נמנע מלענות באופן מפורש על השאלה האם יסכים לשביתת הנשק שהציע גדעון סער ואמר: "לפני כמה חודשים הוא יצא בקמפיין אנונימי נגד החוק ופרסם בכל רחבי הרשת כתבות נגדי, אני רגיל לזה שנים, גם נתניהו עושה את זה. ימים יגידו אם הוא יפסיק את הקמפיין האנונימי. אני ממשיך להביא דברים לעם שלי".

בתשובה לשאלה האם יתמוך בחוק הצרפתי, הדגיש כי הוא מאמין בו, אך לא בצורה רטרואקטיבית. "אני אמרתי מיליון פעמים אנחנו לא עושים חוקים רטרואקטיביים. אני בעד חוק צרפתי לעתיד אבל לא רטרואקטיבי כי כבר משנת 96 כל ראשי הממשלה מוטרדים בחקירות והגיע הזמן לטפל באזרחים".

"אני רואה את הפוליטיקה כמו בטירונות, זוחל בקוצים, זה סבל, אבל אני באתי לפוליטיקה כאמצעי, המטרה שלי שיהיה טוב לישראל, בהייטק היה לי יותר טוב", אמר בסיום דבריו.