במפלגת עוצמה יהודית פרסמו הערב (שבת) סרטון המציג את "ממשלת החלומות של לפיד" בו חברים בנט וסער לצד הרשימה המשותפת ומועמדת מספר במפלגת העבודה, אבתיסאם מראענה, שהוצגה כתומכת של היטלר. בסביבת סמוטריץ' אומרים כי הסרטון יצא ללא תיאום.

גורמים בעוצמה יהודית טוענים כי אמנם לפי ההסכם עם סמוטריץ' מדובר בשני קמפיינים נפרדים אבל מנהלת הקמפיין של סמוטריץ ראתה את הסרטון מראש. בציונות הדתית, מנגד, אומרים כי אף אחד במטה הציונות הדתית לא קיבל את הסרטון מראש. הסרטון לא תואם ולא אושר דרך מטה הבחירות וכרגע נעשה שם בירור בנושא.


יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "הסרטון שהופץ הערב בלא ידיעתנו הוא חמור מאוד. בתור דור שלישי לניצולים, השואה היא מחוץ לתחום. נקודה. יש לנו ויכוח נוקב עם בנט שמסרב להתחייב לממשלת ימין וחותר להקמת ממשלה עם לפיד ומרב מיכאלי אבל את הוויכוח הזה צריך לנהל בגבולות גזרה מאוד ברורים. שימוש בהיטלר והשואה הוא מחוץ לגבול השיח. נקודה". 

ממפלגת העבודה נמסר: "החיבור של נתניהו לבן גביר הוליד סרטון מבחיל שבו גילויי חיבה לצורר הנאצי. מי שהולך לישון עם חבורת גזענים שלא יתפלא שהוא מתעורר עם עלילות אנטישמיות. ללא הכהניסטים אין לנתניהו ממשלה. מפלגת העבודה קוראת לכל המפלגות בישראל להתנער מבן-גביר והארס שהוא מפיץ".

בנט הגיב גם הוא ותקף את סמוטריץ'. סמוטריץ ענה: