שתי נשים מפלורידה, ארה"ב, שכבר ממש רצו לעשות חיסון נגד נגיף הקורונה, החליטו להתחפש לנשים מבוגרות על מנת להיראות כאילו הן מעל גיל 65, בו ניתן לעשות חיסונים במדינה. השתיים, בנות 34 ו-44, נתפסו על ידי המשטרה המקומית בכניסה למתחם החיסונים באורלנדו, בסרטון ממצלמת הגוף של השוטר שהיה בכניסה. צפו בתיעוד:

ככל הנראה התחבולה של צמד הנשים כבר עבדה פעם אחת, שכן על פי גורמים משרד הבריאות המקומי הן כבר קיבלו את מנת החיסון הראשונה. זהותן של שתי הנשים, ששמם לא פורסם, הוטלה בספק לאחר שהאחיות המחסנות חשדו בדבריהן והחליטו לבדוק את תעודת הזהות שלהן. רק כאשר התגלה גילן האמיתי, הן סולקו ממתחם החיסונים ללא מנת החיסון השנייה. 

בסרטון אפשר לשמוע את השוטר ביציאה מהמקום אומר: "אתן יודעות מה עשיתן? גנבתן חיסון ממישהו שזקוק לו יותר מכן. ועכשיו עוד הגעת לקבל את המנה השנייה, אז זה פשוט בזבוז של זמן". בתיעוד קשה לראות את התחפושת המלאה של שתי הנשים, אך נראה שהן הרכיבו משקפיים ואחת מהן אף חבשה פאה עם שיער לבן. צפו בדיווח של נציג משרד הבריאות בפלורידה:

ד"ר ראול פינו, נציג ממשרד הבריאות בפלורידה, הזהיר בזמן מסיבת עיתונאים שנערכה בנושא נגד ניסויון הונאת חיסונים. "אז אתמול הבנו ששתי נשים צעירות הגיעו מחופשות לסבתות כדי להתחסן בפעם השנייה. אז אני אמנם לא יודע איך הן הצליחו להשתחל בפעם הראשונה, אבל הן הצליחו לקבל את המנה הראשונה. זה המוצר הכי חם שיש כרגע בשוק אז אנחנו צריכים להיות זהירים מאוד", אמר ד" פינו.