גישור גירושין הוא הליך המאפשר לבני זוג שמעוניינים להתגרש ליישב את המחלוקות ביניהם מחוץ לכותלי בית המשפט, ותוך כך לגבש הסכם גירושין התואם את הצרכים של כל אחד מבני הזוג ושל יתר בני המשפחה.

בני הזוג מגיעים להליך גישור גירושין מבחירה, כאשר ההליך מתנהל באמצעות שיחות משותפות שלהם יחד עם המגשר, ובאמצעות פגישות אישיות ונפרדות של כל אחד מהם עם המגשר.

באמצעות השתתפות בהליך גישור גירושין בני זוג יכולים לעצב בעצמם את ההסכמות בהסכם הגירושין שלהם ובכך להשפיע באופן ישיר על האופן שבו חייהם ייראו ביום שאחרי הפרידה.

יתרונות בפנייה להליך גישור גירושין
אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר בהליך גישור גירושין הוא העלות, בני הזוג משלמים למגשר, והם אלו שקובעים את תדירות הפגישות עמו, כמו כן ההליך קצר יותר באופן משמעותי ביחס לניהול הליכים משפטיים בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. השתתפות בהליך משפטי קונבנציונאלי כרוכה בעלויות בלתי מבוטלות ועל פי רוב אורכת פרק זמן ממושך.

כמו כן, הליך גישור גירושין מיטיב עם ילדיהם של בני הזוג שמעוניינים להיפרד, משום שבאמצעות השתתפות בהליך ההורים מתרגלים שיתוף פעולה ושיח פתוח ומאפשר ובכך פותחים פתח לשיתוף פעולה עתידי ביניהם בכל הקשור לסוגיות הקשורות לילדיהם המשותפים. יתרה מזאת, הורים שמנהלים ביניהם שיח מכבד ומאפשר מהווים דוגמה לילדיהם בכך שהם מראים להם שניתן ליישב סכסוכים וחילוקי דעות בדרכי שלום מחוץ לכותלי בית המשפט. מעבר לכך, הליך הגישור הוא דיסקרטי לחלוטין וכל מה שנאמר במסגרתו הוא חסוי.

על פי החוק, בני זוג שמעורבים בסכסוך, מחויבים לפנות להליך גישור לפני פתיחת הליך משפטי, וכן להגיש בקשה ליישוב סכסוך, ולאחר ארבע פגישות יוכלו להחליט האם להמשיך בהליך הגישור.

החשיבות של בחירת מגשר 
בחירת מגשר שילווה אתכם לאורך הליך גישור הגירושין היא בחירה משמעותית. תפקיד המגשר הוא לתווך בין בני זוג ולסייע להם להגיע בעצמם להחלטות ולבחירות הטובות ביותר עבורם, באמצעות ביסוס שיח פתוח ביחס לצרכים והשאיפות של כל אחד מהצדדים.

באמצעות המגשר בני הזוג יוכלו לנהל שיח פתוח ותוך כך להגדיר את מטרותיהם ולגבש הסכמות ביחס לכל הנושאים השנויים במחלוקת הקשורים לפרידה ולילדים המשותפים. 

לפיכך, חשוב לבחור במגשר בעל ניסיון רב בהתמודדות בתהליכים רגשיים ובניהול משא ומתן אשר יוכל לסייע ביישוב המחלוקות בין בני זוג ולהעניק להם כלים להימנע ממלחמות מיותרות. כמו כן חשוב שהמגשר יהיה אמפתי ובעל חשיבה יצירתית כדי שיוכל להיות קשוב לצרכים של בני הזוג וכדי שיוכל לסייע להם לגבש הסכמות בהתאם לצרכים שלהם.

עו"ד לגישור גירושין באשקלון 
עו"ד אור עזריה עוסקת בתחום דיני המשפחה, בעלת ניסיון עשיר בטיפול בתיקי גירושין מסובכים ומאתגרים.

כמו כן, עו"ד אור עזריה מתמחה בניהול הסכמי גירושין ובגישור, צברה ניסיון רב בניהול משא ומתן מוצלח וכן בפתרון סכסוכי גירושין מורכבים ללא צורך בהגעה לבית המשפט.

עו"ד אור עזריה בעלת ניסיון רב בבניית אסטרטגיה לצורך הצלחה בתיק גירושין, בהליכי גישור מוצלח, בניהול מו"מ וביישוב סכסוכים רגישים ומורכבים במשפחה מחוץ לכותלי בית המשפט.

משרד עו"ד אור עזריה שם דגש על ערכים כמו מקצועיות, מתן יחס אישי, חשיבה מחוץ לקופסא ומטרתו העיקרית היא להגשים את היעדים של כל אחד מהלקוחות. עורכת הדין אור עזריה מכירה בכך שתהליך הגירושין הוא מסע מסובך וקשה מבחינה רגשית.

גם אם נראה בתחילה שהליך גישור הוא בלתי אפשרי וחסר סיכוי, עו"ד אור עזריה מצליחה להביא את הצדדים להסכמות בנושאים רבים ומגוונים, לשביעות רצונם של שני הצדדים. עו"ד אור עזריה מלווה את בני הזוג מתחילת ההליך ועד לסיומו המלא במעמד אישור הסכם הגירושין בבית המשפט וסידור הגט בבית הדין הרבני.

משרד עו"ד אור עזריה כולל מספר מחלקות מקצועיות, ביניהן מחלקת צוואות וירושות, מחלקת עסקים, מחלקת גירושין, מחלקת להט"ב ועוד. המשרד משתף פעולה עם מגוון אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והעסקי לצורך מתן חוות דעת מקצועיות.

בעבודתו, צוות המשרד מביא לידי ביטוי סטנדרטים של מצוינות, חשיבה אסטרטגית, מקצועיות, יצירתיות ומולטי-דיסציפלינריות בכל תיק ותיק, והוא מחויב להוביל את התיק לתוצאה המיטבית עבור כל אחד מהלקוחות לשביעות רצונו המקסימלית.

עו"ד אור עזריה מעבירה הרצאות בתחום דיני המשפחה בפני חברות וארגונים מובילים וכותבת טור דעה אישי בתחום בשני עיתונים מובילים.

פרטי התקשרות:
טלפון - 053-9386701
אתר - https://www.lawguide.co.il/lawyers/2954/6466/
כתובת - רח' צה"ל 99/510, אשקלון

הכתבה באדיבות אתר עורכי הדין LawGuide.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.