ממש על כיכר דיזינגוף, במרכז העיר תל אביב, בר מקומי הפך את עצמו למרפאת חיסונים ביום חמישי האחרון, והציע – צ'ייסר לכל מתחסן. על אף קצב החיסונים הגבוה בישראל, במדינה חוששים כי שיעור המתחסנים ידעך ויעצור את התוכנית הישראלית לפתוח מחדש את המשק. לכן, עיריית תל אביב, בשיתוף עם הבר ג'ניה, יזמו את הרעיון היצירתי. צפו בפופ-אפ החיסונים בבר בכיכר דיזינגוף:

חיסוני קורונה בבר בדיזינגוף (צילום: רויטרס)

אמנם מקומות בילוי רבים נאלצו לסגור את שעריהם בעקבות המגיפה, בעיקר הכלכלית, אך בג'ניה חשבו על כיוון אחר. נציגי מד"א שהתמקמו בבר העניקו חיסוני קורונה לכל מי שנקרא בדרך, והמשקה? על חשבון הבית. אם דאגתם, אז המשקאות שחולקו לא היו אלכוהוליים, כאמצעי זהירות רפואי לתופעות הלוואי של החיסון. 

הרעיון מאחורי שיתוף הפעולה בין הבר המרכזי לעיריית תל אביב נועד בעיקר על מנת לעודד את הצעירים בעיר להתחסן נגד הנגיף, ובכך לעזור בהחזרת פעילות המשק, כמו גם חיי הלילה התל אביביים. אחת המתחסנות בג'ניה התראיינה לסוכנות הידיעות רויטרס ואמרה: "בתחילת המגיפה הייתי חולה וקיבלתי את זה באמת רע. כל אחד יכול לקבל את המגיפה קשה, גם צעירים, ולכן לא רציתי לוותר על החיסון ועשיתי את זה. אז עכשיו אני שמחה ויש לי את הבירה שלי".