מיכאל בן ארי, חבר הכנסת לשעבר ופעיל הימין הקיצוני, טען היום (שני) בסרטון שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא נראה מחוץ לתחנת משטרה, כי זומן לחקירה, והחל לתקוף בחשבונו את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ומספר חברי כנסת ממוצא ערבי.

עוד כתב בן ארי:  "הקריאו לי ציוצים וטוקבקים. מנדלבליט יכול. היום אני, מחר זה אתם. משטרת מחשבות וסתימת פיות. עודה יכול לקבל כספי טרור, לא ייפסל ולא ייחקר... יזבק ושחאדה יהללו רוצחים ויקבלו הכשר. תגידו את האמת, תחקרו. שיגיש כתב אישום ונתמודד בבית משפט מול מסכת השקרים של הארור".

בציוץ נוסף כתב חבר הכנסת לשעבר: "מעניין, הפעם לא חקרו אותי, על זה שצייצתי מאז החקירה שלי שוב ושוב. הרב כהנא צדק! ובשביל החקירה הבאה, אני חוזר ואומר: אין דו קיום איתם!".
 

"הטלת אימה ורדיפה פוליטית"

בשיחה עם כתבנו, גולל בן ארי את הסיפור שהחל עוד לפני כשנתיים, לדבריו, לאחר שמנדלבליט המליץ לפרקליטות לפסול אותו כמועמד, בטענה להסתה ולגזענות. הוא סיפר כיצד זומן לחקירה ואף הגיע לבית משפט, שם לדבריו, נעשה לו "לינץ'". הוא הוסיף כי ליועץ המשפטי היה פרק זמן של כמעט שנתיים מאז אותו המקרה, להגיש נגדו כתב אישום, אך בחר לנקוט בצעדים נגדו ביום הגשת הרשימות, לפני כשבועיים. לדבריו: "מנדלבליט הצליח לפסול אותי. למה לא הגשת נגדי כתב אישום אם הייתה לך 'מסה קריטית' כנגדי? עד היום אני מבקש כתב אישום, שנוכל לברר, מה זו גזענות".

הוא הוסיף: "להגיד על הפוליטיקה שלי, על האמירה הציבורית שלי 'זו גזענות', זה לחפש מתחת לאדמה, זו רדיפה פוליטית. הפרקליטות שהיא פוליטית לחלוטין משתמשת במשטרה לטובת רדיפה פוליטית". כמו כן טען כי בחקירותיו, לא נתנו לו לדבר.