כחלק מערב הגאלה של שבוע האופנה של שנת 2021, שיערך בערב ה-28 במרץ, מעצבי האופנה הישראלים המובילים יחד עם הנשים החזקות והמובילות בישראל יצעדו על המסלול כאות הצדעה לשירה איסקוב. בסימבוליות לשמלת הסטרפלס שאיסקוב לא הורשתה ללבוש בעברה, היא ונשים רבות מהתיאטרון, העיתונות והפוליטיקה הישראלית ילבשו כל אחת שמלת סטרפלס, שלאחר התצוגה גם תוצע למכירה. 

הערב, שיזם מעצב האופנה מוטי רייף ויופק בשיתוף של רשת 13 וחברת קורנית דיגיטל, יוקדש כולו לאיסקוב ולמלחמה באלימות נגד נשים. כמו כן, כל ההכנסות מהשמלות שיוצעו למכירה בבוטיק של עמותת "רוח נשית" יתרמו לטובת העמותה, הפועלת לעצמאות כלכלית של נשים נפגעות אלימות. בין הנשים שלוקחות חלק באירוע העוצמתי יהיו השחקנית גילה אלמגור, יעל אבקסיס, העיתונאית גאולה אבן, חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו מיטל להבי, ועוד רבות וטובות. 

כמו כן, בין המעצבים שהתגייסו לקראת הערב, שיפתח את שבוע האופנה, נמנים המעצבים יובל בלאיש, אליאן סטולרו, אסיה, מאיה נגרי, גליה להב, טובהל'ה ועוד. בהודעה שפורסמה לתקשורת ממשרד יחסי הציבור של רן רהב, נמסרו דבריו של מוטי רייף, היזם והמפיק של שבוע האופנה "קורנית תל אביב 2021". "לפני כחודשיים צפינו בראיון המצמרר של שירה איסקוב ב"עובדה" והיא נכנסה ללב של כל אדם שפוי במדינה. בראיון שירה סיפרה שהייתה לה שמלת סטרפלס שאהבה מאוד ובעלה לא נתן לא ללבוש את השמלה וזרק אותה לפח", סיפר רייף.

בהמשך דבריו הוא הוסיף: "הסיפור של שיחה העביר בי צמרמורת ובאותו הרגע ידעתי שבערב הגאלה של שבוע האופנה אנו רוצים שכ-15 מעצבי אופנה ייעצבו 15 שמלות סטרפלס ל-15 נשים חזקות ומובילות שיצדיעו לה ויחזקו אותה ואת כל הנשים שסובלות מאלימות. כולן יעלו על המסלול ויראו לעולם שאתן הנשים יכולות ללבוש מה שאתן רוצות, מתי שאתן רוצות, לאן שאתן רוצות, בלי שאף אחד יגיד לכן כלום. שירה אהובה זאת תרומתי הקטנה עבורך ועבור כל הנשים באשר הן. אל תפחדו. אתן לא לבד.“

כמו כן, שבוע האופנה מעמיד במרכזו את נושא "הקיימות", בשיתוף עם חברת קורנית דיגיטל, המביאה את הטכנולוגיה החדשנית ביותר לחזית ייצור האופנה כחלק מהובלת מהפכת ייצור אופנה בת קיימא.