נלחמים בפשע המאורגן: המשטרה ביצעה הלילה 11 מעצרים בתום חקירה סביב מאבקי כח ושליטה על רקע קווי חלוקה של אלכוהול בין ארגוני הפשיעה של בני שלמה ושלום דומרני בדרום. מדובר במעצרים של חשודים מהארגון של שלמה, שאליו חבר ארגון יוצאי חבר העמים, כאשר מנגד ניצב ארגונו של דומרני שכרת ברית עם זה של מיכאל מור. מעצרם של החשודים הוארך בשלושה ימים.

המשטרה ביצעה את המעצרים בדירת מסתור של החשודים בצפון, וברשותם נתפסו סמים, אקדחים וטלפונים. החקירה החלה בעקבות מספר אירועים שהתרחשו באשקלון, שלפחות ארבעה מהם היו ידועים למשטרה.

מיכאל מור (צילום: יגאל לוי)
מיכאל מור (צילום: יגאל לוי)

שלום דומרני (צילום: פלאש 90)
שלום דומרני (צילום: פלאש 90)

במהלך החקירה התגלה כי היו אירועים נוספים שהוסתרו, ותוך כדי החקירה הסמויה המשטרה התחקתה אחר אירועים חדשים של השלכת רימון הלם, השלכת רימון רסס וירי. כל האירועים התרחשו בשטח בנוי, ובאף אחד מהאירועים לא נרשמו נפגעים.

כזכור, לפני כשבועיים התרחש ירי באשקלון בין שתי כנופיות. בעקבות כך המשטרה פתחה בחקירה סמויה, וחיברה את החשודים עם תשתית ראייתית לעבירות המיוחסות להן והחשדות המיוחסים להם. 

במסגרת החקירה צפויים מעצרים גם מהצד של כנופיית דומרני וזו של מור. הרקע לפרשה הוא, כאמור, מאבקי שליטה, וכן סכסוך שהתגלע בין דור ההמשך של כנופיית בני שלמה לבין דור ההמשך בכנופיית דומרני.