גונאר מישלס, משתמש טיקטוק בן 24, צילם סרטון בחודש שעבר בו הוא הסביר כי הוא מעוניין להתחתן עם מישהי שהכיר באפליקציה, בטענה כי "אנשים לוקחים את החיים יותר מידי ברצינות". לכן, בסרטון מישלס הסביר כי הוא מתכנן לטוס יחד עם בחורה זרה לחלוטין ללאס וגאס, שם הם יקיימו טקס חתונה אמיתי לגמרי, מבלי להכיר אחד את השנייה כלל. צפו בסדרת הסרטונים שמלווה את תהליך הנישואין של זוג הזרים:

@gunnar.michels

Wifey WYA! ##wheresmywife ##marriage ##couples

♬ original sound - Gunnar Michels

"אני רוצה להתחתן עם מישהי מהטיקטוק. אבל באמת", פתח מישלס את הסרטון, שנצפה מעל מיליון פעמים. בהמשך הוא הוסיף: "אני כאן כדי להוכיח שהחיים לא כל כך מסובכים, הם רק משחק. בוא נשבור כמה נורמות". מועמדות רבות הציעו את עצמן לנישואין הספונטניים עם מישלס, אחרי שהסביר בבירור מה הקריטריונים הראשוניים לקיום החתונה, כמו למשל העובדה שהיא צריכה להיות מעל גיל 18. 

@daniiiellelele

@gunnar.michels let’s do the d*mn thing! ##ZodiacSign ##lifesagame ##dowhateveryouwant ##letsgetmarried ##marryme ##awayssayyestoit👍🏻👌🏻👍🏻👍🏻

♬ Marry You - Bruno Mars

@gunnar.michels

IM GETTING MARRIED! Meet my beautiful Fiancée @daniiiellelele ##wheresmywife ##marriage ##couples

♬ original sound - Gunnar Michels

על אף ההצעות הרבות, ההצעה של דניאל אלינאד משכה את תשומת ליבו של מישלס, שם היא הציגה את עצמה. "אני בת 24 מפיטסבורג, פנסילבניה, ואני יודעת שאני צריכה להיות זו שעושה איתך את ההרפתקה המטורפת הזו איתך כי שום דבר בחיי מעולם לא היה רציני ותמיד ידעתי שאני אתחתן בדרך מטופשת כלשהי". הסרטון של אלינאד שבה את ליבו של מישלס, שמיד יצר איתה קשר, וכעבור שבוע השניים נפגשו באופן אישי, שם הוא הציע לה נישואין בצורה רשמית. 

@gunnar.michels

marrying a stranger from tik tok ✅. Couldn’t ask for a better wife @daniiiellelele ##lasvegaswedding ##foundmywife ##marriage ##tiktokmarried

♬ original sound - Gunnar Michels

בסרטון ההצעה, מישלס היה לבוש בחליפת טוקסידו, כרע ברך וענד את טבעת הנישואין לארוסתו הזרה לחלוטין. מישלס ואלינאד קיימו בחודש האחרון מסיבת רווקים ורווקות והתארגנו לקראת הטקס הלא שגרתי, תוך שהם מלווים את העוקבים שלהם בתהליך ההכנות לחתונה. סיפורם של בני הזוג הגיע לשיאו ביום האהבה האחרון, בו הם נישאו זה לזו. ברקע לסרטון, שמסכם את התקופה שעברו יחד, מישלס אמר: "לא משנה לאן נגיע דניאל, אם זה יהיה קצר או ארוך, תדעי שאני תמיד אהיה שם בשבילך".