ממשיך לתקוף: שר המשפטים לשעבר ח"כ אבי ניסנקורן התבטא באופן חריף היום (שני) ותקף את ממשלתם של בנימין נתניהו, ומי שהיה שותפו למפלגת כחול לבן, בני גנץ ואמר: "לא יכולתי להישאר בכחול לבן. כחול לבן בסיום התקופה עברה איזשהו תהליך שבו מצאתי את עצמי יושב לדון בהצעה שיזם אותה חיים רמון ביחד עם בני גנץ. ההצעה הייתה הפוכה ב-180 מעלות מכל מה שאני מאמין בו".

עוד אמר כי: "עצם הכניסה לממשלה הייתה מורכבת, היה ידוע שיש נושאים כמו הקורונה, תקציב ושמירה על הדמוקרטיה. אנחנו ראינו בסוף התקופה שהתקציב לא עובר ונתניהו לוקח את התקציב כבן ערובה מסיבות אישיות. בסיטואציה כזאת צריך לבדוק אם יש סיבה להישאר בממשלה. אני הגעתי למסקנה שהממשלה הזו היא כושלת".

ניסנקורן וגנץ (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
ניסנקורן וגנץ (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

את הדברים אמר ניסנקורן בפורום שערכו "דן אנד ברדסטריט" שעסק בענף המשפט. הכנס השנתי, במעמד בכירי הענף, אירח בין גם את יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח"כ יעקב אשר. המשתתפים דנו בין השאר על השלכות משבר הקורונה בענף המשפט ועריכת הדין.

דברים אלו מצטרפים למתקפות נוספות של ניסנקורן על מפלגתו הקודמת, זאת לאחר שהצטרף למפלגת "הישראלים" של רון חולדאי שביטלה את התמודדותה לכנסת ה-24. בהזדמנות קודמת אמר ניסנקורן כי הוא מעריך שכחול לבן לא תעבור את אחוז החסימה. על אמירות אלו ועל פרישתו כינה אותו חיים רמון, היועץ אותו שכר בני גנץ למו"מ מול הליכוד: "בוגד".