סרטון שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות מציג רגע שנדמה כאילו נלקח מתוך סרט דרמה קלאסי, כאשר בדיוק ברגע בו הזוג הטרי החליף נדרים ונשבע לאהוב לנצח, קרתה תפנית מפתיעה שהותירה את הכלה בהלם מוחלט. האירוע, שהתרחש בקולומביה, תועד במצלמות האבטחה של החדר בו הזוג חתם על הסכם הנישואין שלהם, ומתחיל כאשר החתן והכלה נכנסים אל החדר, יחד עם שני עדים, כדי להפוך את נישואיהם לחוקיים. צפו ברגע בו המאהבת התפרצה לטקס הנישואין:

בשלב מסוים, אישה שניהלה את הטקס נכנסה אל החדר והחלה להקריא בפני החתן והכלה, דוד ואלחנדרה, את הנדרים עליהם יצטרכו לחתום כמו בכל חתונה שגרתית. לפתע, הסרטון נקטע ועובר אל מצלמת הרחוב, שתיעדה את הרגע בו המאהבת ההריונית של הבעל הטרי נכנסת אל אולם החתונות, בעוד השומר מסביר לה בצורה מדויקת לאן עליה ללכת. 

בשלב זה, הסרטון קפץ שוב בחזרה אל הטקס, בו הבעל והאישה בדיוק אמרו בעל פה את נדרי אהבתם והעניקו אחד לשני את טבעות הנישואין. אלא שאז, בדיוק כשהגיע הרגע של הבעל לדבר, נשמעו דפיקות חזקות על הדלת וצעקה: "דוד!". החתן, שמיד הבין את הסיטואציה, נבהל וטען כי אינו מכיר את האישה כלל. 

"מי זו? איך זה אפשרי? אתה האבא של התינוק שלי", אמרה המאהבת בדמעות, בעוד הכלה ההמומה חיכתה להסברים מבעלה הטרי. כל הנוכחים בחדר, שנדהמו מהסיטואציה ההזויה, היו נסערים לנוכח הגילוי, בעוד שני העדים ניסו להרגיע את שתי הנשים, שבדיוק גילו שנבגדו. התיעוד נגמר כשהאישה ההריונית יצאה בסערה מהחדר, ומיד אחריה גם הכלה, לא לפני שהשליכה את טבעת הנישואין על הרצפה. 

הסרטון הפך מיד לוויראלי בכל העולם וצבר מאות אלפי תגובות של גולשות שהביעו את תמיכתן בנשים הנבגדות. "הזוי מה שאפשר לגלות על הגבר שלך עם הזמן", כתבה אחת הנשים, בעוד אחרת הוסיפה: "חבל ששתיהן גילו את זה קצת מאוחר מידי, אחת נשואה לו ולשנייה יש איתו ילד בדרך". עם זאת, רבים טענו כי ייתכן והסרטון מבוים, על אף שאין שום עדות לכך.