ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) בישיבת סיעת הליכוד כי "הבחירה בבחירות האלה היא מי יהיה ראש הממשלה - אני או יאיר לפיד. לפי הסקרים הפנימיים, יש לנו פוטנציאל של 40 מנדטים - תשעה מנדטים מתוכם הם אנשים שתומכים בנו, אך נשארים בבית. מחכים שנבוא לקחת אותם". הוא פירט את דרכי הפעולה של הקמפיין, וציין כי "אנחנו נחלק משימות באזורים, התפקיד שלנו זה לשכנע את אלה שמצביעים לנו".

"אנחנו ערב פורים ובנט וגדעון כל הזמן מתחפשים. הם אומרים כל יום 'לא נשב עם לפיד', עוברים מאולפן לאולפן. שואלים אותם על מזג האוויר והם אומרים 'לא נשב עם לפיד'. הם מוכרחים להכחיש, ואתם יודעים למה? כי הם לא יכולים בלי לפיד", תקף נתניהו, "אין להם דרך להרכיב ממשלה בלי שהיא תהיה ממשלת שמאל בראשות לפיד, או מלא-מלא או חלקי". הוא הוסיף: "בנשף המסכות בנט וגדעון מנסים להסתיר שאין להם ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה - וצריך לחשוף את זה. את זה אתם לא תראו בתקשורת".

בהמשך הישיבה אמר נתניהו כי "ניאבק כדי להביא את תוכנית הסיוע הכלכלית שלנו לכל האזרחים והעצמאיים, אבל אם פוליטיקאים חסרי אחריות והיועצים המשפטיים ימשיכו לבלום אותנו בגלל שיקולי בחירות מבחינתם, אני אביא ביום הראשון של ממשלת הימין סיוע של 15 מיליארד שקל לכל אזרחי ישראל".