סרטון שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות מתעד את הרגע בו אדם זר התבלבל ונכנס בטעות אל הבית הלא נכון, בזמן שדיירת הבית צילמה את עצמה רוקדת בבית בפרנגואה שבברזיל. תחילה, היא הגיבה באדישות והבינה את הבלבול, אך בשלב מסוים הבחור החל לשלוח ידיים – והיא לגמרי הראתה לו שלא כדאי להתעסק איתה. צפו ברגעי הפריצה:

הפורץ נכנס אל הבית - ושילם מחיר כבד (צילום: מתוך פייסבוק)

אנג'לה גונקלבס צילמה את עצמה רוקדת בשבוע שעבר, שכלפתע בחור נצפה נכנס מתוך שער הכניסה של הבית ונכנס באלגנטיות מבלי ששמה לב. כשהבחור התקרב, גונקלבס הסתובבה אחורה וראתה אותו ומיד צחקה כיוון שהבינה שהוא התבלבל בבית, אלא שאז הוא שלח יד על מנת לנסות לתפוס אותה והיא החלה להכות אותו ולרדוף אחריו, תוך שהיא מגרשת אותו בצעקות: "משוגע". 

הצעירה פרסמה את הסרטון בעמוד הפייסבוק שלה, שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות, עליו היא כתבה: "נבהלתי והתנהגתי באופן טבעי כאילו הכרתי אותו עד שהוא הגיב בכוונה לתפוס אותי. עם אינסטינקט הפיטבול הצייתני שלי אני מנצחת אותו לעזאזל". 

כמו כן, הצעירה סיפרה לתקשורת המקומית כי היא הייתה בביתה יחד עם אחותה הקטנה, בת ה-11, בזמן שהפולש נכנס אל ביתן. "תקפתי אותו עם כל מה שראיתי בדרך כדי להגן עליה, פחדתי ממה שיכול היה לקרות", דווח בדו"ח המשטרתי שהוגש לאחר האירוע. בנוסף, גונקלבס הוסיפה כי היא ניסתה לברר עם תושבי השכונה מי אותו הבחור, אך איש לא הכיר אותו או ראה אותו בעבר.