טרנד שרץ לאחרונה באפליקציית הטיקטוק מבקש מהמשתמשים לשתף כיצד נחשף בפניהם סוד גדול ששינה את חייהם. סרטון של צעירה בשם קרול לו הדהים את הגולשים לגמרי, במסגרתו היא סיפרה כיצד גילתה בגיל 16 כי אחותה הגדולה היא בעצם אמה, מה שהופך את הוריה לסבא וסבתא שלה. צפו בסיפור של הצעירה שחשפה את הסוד הגדול של משפחתה: 

בסרטון, שהפך לוויראלי ונצפה למעלה משלוש מיליון פעמים לפני שהחשבון שלה הפך לפרטי, לו סיפרה כי יש לה שתי אחיות גדולות ואח, כאשר אחותה הבכורה גדולה ממנה ב-16 שנים. כל הסיפור החל להיחשף כאשר בגיל 16 לו רצתה לרכוש לעצמה מצלמה, והוריה שמעולם לא היו עשירים במיוחד ביקשו ממנה לעבוד בשביל זה. אחותה הגדולה של לו, סידרה לה עבודה אצל חבר שלה לשעבר, שחשף בפניה את האמת.

"אותו החבר התקשר אליי ואמר לי שהוא יודע משהו שיהפוך את חיי 180 מעלות", סיפרה לו והוסיפה: "באותו הרגע ידעתי שאחותי הבכורה היא בעצם אמי ומשפחתי שיקרה לי במשך כל השנים. הוא עוד לא אמר מה הסוד, אבל פשוט הרגשתי את זה בעצמותיי". בסרטון המשך לו סיפרה כי היא נולדה בפולין בשנות ה-90, תקופה שהייתה שמרנית במיוחד באותה המדינה, ולאחר שנודע להורים שבתם בהיריון הם החליטו להסתיר את העובדה שהם סבא וסבתא של התינוקת ולגדל אותה כאילו היו הוריה. 

לאחר שנודע ללו על הסוד הגדול, היא החליטה שלא לספר לשאר בני משפחתה שהיא יודעת את האמת, במטרה לראות מתי הם יספרו לה בעצמם. כמו כן, בסרטון נוסף שהיא העלתה, לו סיפרה כיצד בדיעבד היא הבינה רמזים שהיו בדרך. לבסוף, מספר שבועות אחרי שהאמת נחשפה, לו סיפרה לאחותה, שהיא בעצם אמה האמיתית, כי גילתה את הסוד. על אף הרגישות של הנושא, כל בני המשפחה הצליחו לבסוף להמשיך הלאה והשקר לא השפיע על מערכת היחסים ביניהם.