יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מוכר כמי שלא חוסך את לשונו בטוויטר כלפי מתנגדי השלטון של אביו. הוא מעלה על המוקד לא מעט אנשים וניפק כבר לא מעט שערוריות שעליהן נתניהו האב היה צריך להגן, או מצא את עצמו נע באי נוחות בכסא כאשר נשאל עליהן.

עכשיו, בפודקאסט האישי שלו, נתניהו הבן חשף קצת מאחורי הקלעים שבמשפחה, כשהחליט לשתף את בן שיחו, העיתונאי גדי טאוב, על יחסיו עם אביו בהקשר הזה: "המציאות היא הפוכה למה שכל הקונספירטורים של השמאל בטוויטר אומרים. אבא שלי שונא את זה ממש. הוא שונא שאני עושה את זה. הוא כל הזמן מבקש ממני או להפסיק או למתן, אבל אני לא ילד בן חמש, אני בן 29 ואני עושה את מה שאני רוצה וגם אם יש משהו שהוא לא רוצה, אני אתה יודע, אני הרבה שנים אדם דעתן".

נתניהו הבהיר כי הציוצים שלו והמסרים שמנסה להעביר הם לא של אביו בעקיפין: "ההפך, הם לגמרי שלי". 

הוא הסביר שעוד לפני הנוכחות התקשורתית, היה מעורה במתרחש ברשתות החברתיות: "אני הרבה שנים אדם דעתן. יש לי מודעות פוליטית מאז גיל ההתבגרות אבל שמרתי לעצמי פרופיל נמוך ולא היה לי חשבון ציבורי, היה לי חשבון פרטי עם שם בדוי שהיה רק לחברים ולא היה טוויטר כי רציתי לשמור על הפרטיות שלי ועל חיים כמה שיותר... לא רציתי לחטוף מה שאמא ואבא שלי חטפו. אבל את התקשורת זה לא עניין שאני אדם פרטי ולא פוליטיקאי ותקפו אותי".

יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)
יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)

נתניהו, שהפך כבר חלק אינטגרלי מהתקשורת, ומשדר גם תכנית רדיו בגלי ישראל, בחר לתקוף אותה שוב: "אבל את התקשורת זה לא עניין שאני אדם פרטי ולא פוליטיקאי ותקפו אותי. עשו עלי תחקיר ביום שהתגייסתי לצה''ל 'מי אתה יאיר נתניהו'. מה אפשר לעשות תחקיר על ילד בן 17? הביאו את כל מי שרבתי איתם בכיתות י' ו-ט' שילכלכו עליי. זה לא חוקי בכלל לעשות כתבה על ילד בן 17, אבל זה לא מעניין אותם. עשו עלי חרצופים כשהייתי בן ארבע אז מה זה כתבה בגיל 17?".