קסנדרה מדיסון וג'וליה טינוטי, שהכירו בזמן שעבדו יחד, הפכו לחברות הכי טובות ושמרו על קשר בלתי נפרד במשך תשע שנים. השתיים, שהיו מאומצות, החלו להתקרב עם השנים ואף נהגו להתלבש אותו הדבר כדי להרגיש "כמו אחיות". מה שהן לא ידעו, זה שהן באמת היו אחיות שהופרדו ממשפחתן הביולוגית ואבדו עם הזמן. צפו בסרטון שהעלתה קסנדרה לעמוד הטיקטוק שלה:

@iamcassandraraquel

Sister, sister ? ##23andme ##dominicana ##fyp ##adoption

♬ Level Up - Ciara

טינוטי, בת ה-31, התראיינה בתוכנית Good Morning Amrica, וסיפרה: "היינו כל כך צמודות אחת לשנייה, בילינו יחד כל הזמן ודי מיד הרגשנו את החיבור בנינו שהיה לגמרי טבעי". כמו כן, לשתי הנשים יש קעקוע של דגל הרפובליקה הדומיניקנית וידעו שיש להן משפחה באי הקריבי, לכן הן החליטו לבחון את הקשר ביניהן. השתיים החליטו להשוות בין מסמכי האימוץ שלהן על מנת לפענח האם הן אחיות, אך לצערן המסמכים לא התאימו. 

@iamcassandraraquel

♬ Put Your Back In It (Afrobeat) - DJ Flex

"במסמכים נכתב שאנחנו משתי ערים שונות ושיש לנו שמות משפחה שונים, גם השם של האם הביולוגית שלנו היה שונה בין המסמכים", סיפרה טינוטי. אחרי שהשתיים כבר ויתרו על החלום להיות אחיות אמתיות, מדיסון החלה במסע במטרה לפענח מי הם בני משפחתה והוריה הביולוגיים, מה שהוביל אותה לפגוש את אביה שחשף בפניה סוד מטורף – יש לה עוד אחות שנמסרה לאימוץ. 

לדבריה של מדיסון, להוריהם הביולוגים ישנן תשעה ילדים, שלושה בנים ושש בנות, אך הם קיבלו החלטה למסור שתיים מבנותיהן לאימוץ כשהיו תינוקות מטעמים כלכליים. כשמדיסון גילתה את הפרט המדהים, היא החליטה שוב לנסות ולברר האם ייתכן שאחותה היא גם החברה הכי טובה שלה, והן החליטו לעשות בדיקת DNA שקבעה בצורה חד משמעית כי הן ג'וליה וקנסדרה הן אחיות כפי שתמיד האמינו וקיוו.