סרטון שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות בימים האחרונים מציג רגע לא ייאמן, במסגרתו קשישה שנשדדה ברחוב בקווינסלנד שבאוסטרליה, התעמתה עם הגנב ולגמרי הראתה לו שלא כדאי להתעסק איתה. בתחילת הסרטון אפשר לראות את הגנב, לבוש בכתום, תופס את התיק של הקשישה ומתחיל לרוץ – במזל, הוא לא הספיק להגיע כל כך רחוק. צפו בתיעוד המדהים ממצלמות האבטחה: 

תחילה, הקשישה תפסה את הגנב בחולצתו, אך הוא הצליח להשתחרר מאחיזתה והחל לרוץ ברחוב, בעוד היא רצה אחריו. בשלב מסוים הקשישה זינקה קדימה והצליחה לתפוס בשנית את הגנב ולהפיל אותו על הרצפה, תוך שהיא נאבקת בו בכוח ומושכת בחולצתו במטרה לעכב אותו. בנחישות רבה, הזקנה נשכבה על הרצפה ונאבקה בגנב, כאילו הייתה לוחמת ג'ודו מקצועית. 

לצערו של השודד, הוא לא ידע עם מי הוא מתעסק, ואחרי מאבק קצר במהלכו הקשישה הסירה ממנו את חולצתו, הוא החליט לוותר על התיק וללכת לדרכו. השודד נכנס לבסוף לרכבו ונסע מהמקום, בעוד הקשישה התהלכה הלכה על המדרכה כאילו כלום לא קרה. הנחישות ואומץ הלב של האישה הדהימו את הגולשים, שלא נשארו אדישים לסיטואציה. "היא מדהימה. לא ידעתי שאפשר בכלל להגיע לזווית כזו עם היד", צחקה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "לא הייתי רוצה להיתקל בה. כואב לי הגב רק מלהסתכל עליה".