תאונת עבודה קטלנית באשדוד: פועל בן 46 נהרג היום (ראשון) לאחר שהתחשמל למוות באתר בנייה ברחוב עוזיהו באשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו.

חובש מד"א ברוך הרשקוביץ סיפר: "כשהגענו לאתר בניה ראינו את הפועל שוכב מחוסר הכרה על הפיגום לאחר שהתחשמל. מכיוון שהייתה סכנת התחשמלות נוספת לא ניתן היה להיכנס לאתר והדרכנו את הפועלים שהיו בסמוך אליו כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות. מיד כשהורד החשמל ויכולנו לעלות רצנו עם הציוד הרפואי, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפועל היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

צוות של לוחמי אש חילץ את הפועל והורידו מטה באמצעות סולם גבהים. פועל נוסף שהיה לידו חולץ ללא פגע ועבר לבדיקה של מד"א. 
מפקד האירוע אייל נאור סיפר: "כשהגענו לאירוע ראינו פועל שכוב על פיגום ופועל נוסף מבצע החייאה עליו. מיד נערכנו לחלצו עד התערבות חברת חשמל בגלל סכנת התחשמלות ללוחמי האש, המתנו עד לאור ירוק. הזמן דחק בכוחות עקב הרצון עז לחלצו".

אתר בנייה  (צילום: דוד כהן פלאש 90 )
אתר בנייה (צילום: דוד כהן פלאש 90 )

עו״ד אלדן דנינו המייצג את חברת הבניה בפרויקט מסר: "מדובר באירוע טראגי, שמצוי כעת רק בראשיתה של חקירה משטרתית. לא בכדי, שוחררו מרשי, לאחר חקירתם במחלק פל״ס ביחידת לה״ב 433. אני סמוך ובטוח, שאף המשך החקירה תעלה, כי החברה ובעליה, פעלו על-פי חוקי ותקנות הבטיחות, כפי המצופה".