אביב בושינסקי, איש העסקים והעיתונאי לשעבר, שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב בתכניתה "איפה הכסף" ב-103FM והעריך כי "הטעות הכי גדולה של נתניהו וגם של בנט היא שהם אוהבים להילחם אחד בשני".

הוא הוסיף כי "הם משחקים באותו מגרש כשהמטרה שלהם זה לקחת לגדעון סער, אבל בפועל בנט לא לוקח קולות מסער, וזו טעות בקמפיין כי אם בנט רוצה לגדול הוא יהיה חייב לקחת מסער. אגב, זה מרמז על סבב בחירות חמישי". לדבריו, "מי שיכול לשבור את הקרח זה בנט וסער שאולי יצליחו לגנוב איזו מפלגה כמו ש"ס או יהדות התורה".

בושינסיקי גם ניתח את מצבו של גנץ ואמר ש"יש סיכוי שיפרוש", אם ייראה כי מפלגתו לא עוברת את אחוז החסימה: "אני חושב שה(מפלגות) הקטנות בסוף לא תפרענה. יש לי איזו תחושה שאם כחול לבן תראה שהיא מדשדשת, בטח ובטח עם ארבעה או חמישה מנדטים לא בטוח שבני גנץ ירצה להיזכר כמי שפגע במגמה להחליף את נתניהו".

בנוסף, התייחס למצבה של "הליכוד" בסקרים האחרונים, הגדיר אותו "עגום" והוסיף כי "נתניהו התיימר להביא 40 מנדטים מאז ינואר, אבל הוא לא עובר את ה־30, ואפילו ירד ל־29 ו־28. לכן אנחנו רואים את נתניהו ממש רץ מאולפן לאולפן. זה צעד לא טיפוסי לביבי".

גם מפלגתו של זליכה לא זכתה למחמאות גדולות, ובושינסקי כינה אותו "עוף מוזר. אני לא בטוח עד כמה הנזק יהיה גדול לצד השמאלי אם הוא ירוץ או לא. מה שיכריע זה אחוז ההצבעה – המוטיבציה לבוא ולהצביע".