דובר צה"ל הודיע הערב (ראשון) כי רב-סמל ראשון במילואים, יוסף חיים שלום, הוא חייל המילואים שנהרג הבוקר בתאונת הדרכים הקשה בצומת רעים שבעוטף עזה. בה נפצע חייל מילואים נוסף באורח קשה.

צה"ל פרסם בהודעה לתקשורת כי הוא "משתתף בצער משפחת ההרוג וימשיך ללוות את הפצוע משפחות הלוחמים. יוסף היה לוחם במילואים בגדוד 8194 של עוצבת עמוד האש, בן 26, מאור יהודה. הוא הועלה מדרגת רב-סמל לדרגת רב-סמל ראשון לאחר מותו". בתוך כך, לווייתו תיערך היום בשעה 22:00 בבית העלמין ביהוד.

כזכור, התאונה אירעה בין רכב פרטי למשאית הבוקר בדרום, וחובש בכיר במד"א שנכח במקום וטיפל במעורבים, דוד קירשט לוי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי למשאית, הרכב היה עם פגיעות פח קשות ומיד חילצנו את נהג הרכב שהיה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בגופו, העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ לחבירה עם מסוק מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

עוד הוסיף כי "במושב ליד הנהג נלכד גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל ופונה גם הוא לבית החולים."