ע"פ פרסום ב"וואלה NEWS", ח"כ אסנת מארק (הליכוד) מבקרת בימים האחרונים בסניפי קופות חולים בערים שונות בארץ, ומעודדת אנשים להתחסן - וגם להצביע ליכוד. זאת, בניגוד לחוק הבחירות, שאוסר על תעמולת בחירות בגוף מבוקר על ידי מבקר המדינה ולאחר שהכריזה שהיא יוצאת "למסע חיסונים מצפון לדרום" ב-29 ערים ויישובים ברחבי הארץ.

את הביקורים במתחמי החיסונים מפרסמת מארק בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלה, ובו היא מתועדת כאשר היא מחלקת מסיכות של הליכוד וקוראת להצביע לראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך הביקורים, קיבלה מארק הסברים על הפעילות וקצב ההתחסנות, ואף שוחחה עם מי שהגיע להתחסן. "מי הביא את החיסונים לישראל? הליכוד!", הכריזה עם כניסתה לתחנה הראשונה במתחם החיסונים בעיריית אור עקיבא ביום חמישי, תוך חלוקת מסיכות קמפיין הליכוד לעובדי המתחם. "אנחנו צריכים להודות לראש הממשלה על זה! באנו בשביל זה".

מארק מסרה בתגובה כי היא "מגיעה בימים האחרונים למתחמי חיסונים בכל רחבי הארץ במטרה להגביר מודעות ולעודד אנשים לצאת להתחסן. כנראה שמי שרואה במתן מענקים לעצמאיים שקורסים תחת העול הכלכלי של מגיפת הקורונה "כלכלת בחירות" טועים לפרש את הקריאה". לדבריה, "הקריאה לצאת להתחסן היא קריאה קריטית שמטרתה אחת - הצלת חיי אדם.

"החיסונים הם הדרך היחידה לנצח את הקורונה ולחזור לחיים. הבאת החיסונים לארץ בהיקף שמאפשר חיסון לכל אזרח המבקש להתחסן היא הצלחה אדירה והישג חסר תקדים שיוציא את ישראל מהקורונה והוא רשום כולו על שמו של ראש הממשלה נתניהו".