ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה), שוחח הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על הבחירות הקרבות, והדגיש כי בסיעתו לא שוקלים לחבור לגדעון סער. בהמשך הסביר כי "הסיבה שאנחנו הולכים עם הליכוד היא לא בגלל הפרסונה שעומדת בראשה, אלא כי אנחנו הולכים לממשלת הימין וקולות הימין נמצאים היום בליכוד, אצל סמוטריץ' ובש"ס ולכן נלך על ממשלה כזאת. אבל, נצטרך לראות איך מתמודדים בפרט עם מה שקורה בשבועות האחרונים".

כאשר נשאל למה תומך דווקא בנתניהו ולא בסער, בנט וליברמן - שהם כולם אנשי ימין, הדגיש שוב: "נתניהו לא האישיו, סער לא האישיו ואפילו לא ליברמן או לפיד. האישיו הוא לא האנשים. זה שהפוליטיקה הישראלית הפכה לפוליטיקה של אנשים זה מצטלם טוב ובסדר אבל לא זה הנושא, אלא איפה נמצאים העמדות של הבוחרים".

עם זאת, סייג את דבריו כאשר אמר כי יהדות התורה לא נמצאים בידיים של אף אחד: "הליכוד לקחו יותר מדי רחוק את החתימה שלנו איתם, כאילו אנחנו מסכימים עם כל מה שהם עושים, וזה ממש לא נכון". עוד ציין כי "לא פוסל אפשרות שנשב באופוזיציה גם בממשלת ליכוד. אנחנו לא נולדנו להיות בקואליציה וזה בסדר"

פינדרוס הסביר כי לטעמו ישראל מתחלקת לציבור יותר מסורתי ופחות מסורתי. "בגלל זה שולחים את דני דיין להתראיין ולהגיד אנחנו קרובים לרפורמים, ואת שאשא ביטון שהייתה בעד תחבורה הציבורית בשבת כדי לקחת קולות מאותם אנשים. זה שסער איש נחמד ודתי זה בסדר גמור, לכן אם היה זוכה בראשות הליכוד היינו הולכים איתו, אבל כרגע הוא לא בליכוד, הוא במפלגה אחרת והמציאות היא שמצביעי הליכוד לא עברו איתו".

במהלך הראיון טען גם כי במשך שלושה שבועות הוא מנסה להילחם בהחלטה לסגירת השמים, וכי רק בזמן האחרון מפלגות כמו יש עתיד וישראל ביתנו נזכרו בתקנות. "איפה כל החברים שלהם היו בוועדת הכלכלה והחוקה? אני שלושה שבועות גרוני ניחר, לא צעקתי כל כך הרבה מאודי כמו שאני צועק".