לאחר חיפושים רבים וקדחניים מצאתם את הדירה המושלמת שלכם. המיקום נוח ונגיש לכל מקום, השכנים נחמדים ואפילו קיבלו את פניכם עם קפה ועוגה והדירה עצמה נראית יפהפייה ומושלמת. עכשיו אנחנו מגיעים לחלק המורכב יותר של התהליך והוא הובלת דירה. אתם יודעים שלפני שתוכלו לשכון בבטחה בדירה החדשה שלכם, מחכה לכם מעבר דירות הכולל סידורים, אריזות וכמובן הובלות. 

איך מתכוננים להובלת דירות?
מעבר דירה יכול להיות אירוע מלחיץ, אך אם מתכוננים אליו כראוי ומזמינים שירותי הובלות דירות של חברה מקצועית מבעוד מועד, אפשר לחסוך טרחה רבה. קבלו את כל הטיפים שיעזרו לכם להתכונן היטב למעבר ולצאת ממנו בשלום:

  1. זורקים את כל מה שלא צריך
    הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לפני שניגשים בכלל לשלב האריזה הוא לזרוק מהבית את כל מה שאין בו יותר שימוש. יש לכם בגדים ישנים? זרקו אותם, ואם הם במצב טוב, תרמו אותם לעמותות. הילדים גדולים מכדי לשחק בבובות פרווה? גן הילדים הקרוב לביתכם ישמח לקבל צעצועים חדשים. הדבר נכון גם לכלי מטבח, מצעים, רהיטים וספרים. אל תיקשרו יותר מדיי לדברים שאבד עליהם הכלח מבחינתכם, פשוט היפטרו מהם. כך יהיה לכם הרבה יותר קל לארוז. 
  2. מתחילים לארוז חפצים שאינם בשימוש תדיר
    הסוד באריזת החפצים הוא סדר וארגון. אם אתם משתמשים הרבה בכלי המטבח, הם האחרונים שצריכים ללכת לארגז הקרטון. במקום זאת, התחילו מחפצים שאינם בשימוש יום יומי – ספרים, בגדים בהתאם לעונה, תיקים וכדומה. רק לאחר מכן, קרוב למועד ההובלה, תארזו גם את הפריטים השימושיים יותר. 
  3. מסמנים כל ארגז
    כאשר אתם מבצעים את האריזה, חשוב למספר כל ארגז, לכתוב את תכולתו וגם לערוך רשימה בצד. כך תוכלו לדעת מה נמצא בכל ארגז, וגם תקלו על המובילים אשר ידעו להיזהר אם בארגז מצויים חפצים שבירים. ואם כבר מדברים על חפצים שבירים כמו אגרטלים או כלים, אז כדאי לעטוף אותם בשמיכות, סדינים או מגבות ורק אז להניח בתוך הארגז. 
  4. יוצרים קשר עם חברת ההובלות
    מומלץ ליצור קשר עם חברת ההובלות כשבועיים לפני מועד המעבר, ובתקופות לחוצות כמו חודשי הקיץ אפילו לפני כן. כך תוכלו להתארגן בלי לחץ, לבחור את חברת ההובלות המתאימה לכם ולעמוד על טיבה והעיקר – להכין את המובילים עצמם לקראת ההובלה. נוסף על כך, חשוב לעדכן את המובילים לגבי פריטים מיוחדים שיש לכם כמו פסנתר או רהיט עדין כלשהו, כדי שהם יוכלו להתארגן בהתאם. 
  5. מחכים בבית עד בוא חברת ההובלות
    זהו, יום ההובלה הגיע. כעת, כל מה שאתם צריכים הוא להמתין להובלה עצמה. מומלץ שכמה מבני המשפחה יחכו בבית למובילים, על מנת שיוכלו לסייע במידת הצורך. המובילים יגיעו עם משאית אחת או יותר, בהתאם לכמות הפריטים שיש לכם, ויתחילו בעבודתם. 

מחפשים חברת הובלה היכנסו לפורטל גורילה הובלות

השירותים המגוונים של חברות הובלות שאתם חייבים להכיר
רבים משתמשים היום בשירותי הובלות כדי להוביל דירה או משרד, אבל לפעמים איננו מודעים עד הסוף לשירותים הנוספים שמציעות חברות ההובלה. אז נכון, אנחנו מכירים מהסרטים את המשאיות והמובילים השרירנים שמסוגלים להרים ארונות ומקררים בקלות. אבל שירותי הובלות אינם כוללים רק מובילים ומשאיות, אלא מתפרשים למגוון רחב של תחומים. 

כך למשל, אם הזכרנו את האריזה מקודם, הרי שאתם כלל אינכם מוכרחים לארוז בכוחות עצמכם. אם אין לכם פנאי או יכולת לעשות זאת, תוכלו להשאיר את העבודה לאורזים מקצועיים. צוות מקצועי האמון על האריזה משתמש בחומרים איכותיים כדי לפנות את החפצים שלכם ולשים אותם בתוך הארגז. האריזה המקצועית המוצעת על ידי חברת ההובלה מפנה לכם שפע של זמן וחוסכת עצבים על הדרך.

שירות נוסף שכדאי להכיר לצד הובלת דירות גדולה הוא הובלות קטנות. כן, אתם לא מוכרחים לשלם מחיר מלא על הובלה אם אין לכם הרבה פריטים להעביר. אם אתם סטודנטים או זוג צעיר, תוכלו להיעזר בשירות ידידותי שנקרא הובלות קטנות, הובלות מוזלות במחירים הוגנים בתמורה להובלת פריטים כבדים שאתם לא יכולים להעביר בכוחות עצמכם. מעבר לכך, אם מסיבה כלשהי הדירה החדשה שלכם עדיין לא מוכנה ואין לכם היכן לאחסן את החפצים, ניתן להיעזר בשירותי אחסון של חברת ההובלה ולשכן את החפצים במחסנים השמורים של החברה. 

לסיכום, כדאי להכיר את השירותים השונים שמציעה חברת ההובלות, כי מי יודע איז שירות תרצו לנצל לטובתכם.