בראיון שערך היום (שני) בכאן רשת ב', כאשר נשאל איך הגענו למצב כזה של תחלואה ותמותה, ענה ראש הממשלה בנימין נתניהו: "תשאל את השאשות והפאקות, הפקה-פקה והשאשא-שאשא", כשהוא מתייחס ליו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון. אמירה זו הובילה לוויכוח שנמשך מספר שעות.

"הפקה-פקה שאשא-שאשא זה המשך הקמפיין 'נה נה נה נה'. הוא מושך את ישראל למקום רע מאוד, הזלזול שלו בחולי הקורונה, שים לב למגמות החלואה והתמותה, הזלול שלו בקורבנות האלה זה משיאי השפל של האיש הזה, לא יורדת לרמה שלו, נאבקת למען אזרחי ישראל", השיבה שאשא-ביטון לאחר מכן בראיון בגל"צ.

עוד הוסיפה: "הוא נמצא בהיסטריה מוחלטת, מאבד את הבלמים, את הזלזול בילדים ובמערכת החינוך, רואים גם במערכת הפוליטית. הוא איבד בלמים במישור הפוליטי".

את הדברים שאמרה בראיון, ציינה שוב מאוחר יותר בחשבון הטוויטר שלה:

בהמשך, גם השיבה לציוץ של נתניהו בו טען כי הוא "לא מוכן לסבול את שיבוש הנחיות הבריאות ואת הדה-לגיטימציה לחיסונים שעושים פוליטיקאים ציניים אליהם התייחסתי היום", והשתמשה במילותיו - "ביבי די עם הפאקה פאקה". 

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב גם הוא לדברים ואמר: "אלוהים אדירים ביבי, לא מדברים ככה על המתים. תשובתו הלעגנית של נתניהו ״פאקה פאקה, שאשא שאשא״ מבישה. זה מה שיש לראש ממשלת ישראל להגיד למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. לחיים שנהרסו. ליולדות, תינוקות, הורים, סבים וסבתות שמתו מקורונה בבדידות".