בזמן שבני הזוג, ג'יימי וג'ניפר פיית' מטקסס, ארה"ב, טיילו עם כלבים ביום הנישואין ה-15 שלהם, אדם עמד בפינת הרחוב וירה כשישה כדורים בראשו של הבעל, ולאחר מכן, לטענתה של האישה, אותו אדם תקף גם אותה. לדבריה, כשהיא צעקה לעזרה הפושע זינק פנימה אל רכבו ומיד נעלם מהמקום. אך בימים אלו מתקיים המשפט, לאחר שאותר החשוד ברצח, והסיפור מסובך הרבה יותר ממה שתצליחו לדמיין. צפו בדיווח המלא ובראיון המזויף של ג'ניפר:

"אני לא אמורה להתאלמן בגיל 48. אני מקווה שהפושע ירגיש אשם במה שעשה ויצא אל האור", אמרה ג'ניפר בראיון ל-WFAA, בזמן שהסתירה את הסוד האפל שלה. סוכן מטעם היחידה הממונה על חקירה הרצח אמר אתמול (ראשון) כי "לפעמים הדברים פשוט לא כפי שהם נראים", לפני שחשף בפני בית המשפט את האמת – ג'ניפר ניהלה רומן עם הרוצח, דרין רובן לופז. 

ג'יימי וג'ניפר פיית' לפני אירוע הירי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
ג'יימי וג'ניפר פיית' לפני אירוע הירי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

בימים אלו, ג'ניפר האלמנה הטרייה מואשמת בשיבוש הליכי חקירה, לאחר שהתובעים בתיק טענו כי היא סייעה לרוצח להסתיר את הפשע. על מנת להסתיר את מעורבותה, ג'ניפר טענה כי הותקפה גם כן על ידי הרוצח, אלא שבדיעבד התברר כי השניים הכירו לפני כן וניהלו קשר רומנטי מאחורי גבו של הנרצח. המידע אודות הרומן בין השניים התגלה כאשר נמצא חשוד במעשה, לאחר שהמשטרה מצאה את רכבו, דרכו הם הגיעו אל הטלפון של החשוד בו נמצאו שיחות אינטימיות בינו לבינה. 

כמו כן, דווח כי בימים שלאחר הרצח, ג'ניפר מחקה את הודעות הטקסט שהחליפה עם לופז, במסגרתן היא גם אמרה לו להסיר מדבקה שהייתה על רכבו במטרה שלא יאתרו אותו. בנוסף, התביעה טוענת כי ייתכן וג'ניפר אף הייתה שותפה לתכנון הרצח. עם זאת, עורך דינה, טובי שוק, העניק לתביעה גישה מלאה למצלמות האבטחה בביתם של הזוג בטענה כי "האישה לא פעלה ביום יום כמישהי שעוזרת לרצוח את בעלה".