עימות חריג נרשם היום (שני) בתוך מפלגת הליכוד, לאחר שדובר המפלגה תקף בחריפות את חשבון צעירי הליכוד בטוויטר, ואף ציין כי הוא מופעל על ידי פעילים של גדעון סער. 

"השאשות והפאקות": הוויכוח הסוער בין נתניהו לח"כ שאשא-ביטון

בציוץ בטוויטר נכתב בחשבון הרשמי של הליכוד: "חשבון הטוויטר 'צעירי הליכוד' אינו עמוד רשמי של הליכוד ואינו מייצג את עמדותיו, מדובר בחשבון שמופעל על ידי מקורב לגדעון סער במטרה לפגוע בליכוד ובראש הממשלה נתניהו. הבחירה בבחירות היא בין ממשלת ימין יציבה לבין ממשלת כאוס של לפיד, בנט וגדעון". 

הדברים נכתבו, ככל הנראה, לאחר שחשבון "צעירי הליכוד" בטוויטר צייץ כי "חוק צרפתי הוא לא למען נתניהו, הוא למען יציבותה השלטונית של מדינת ישראל". כזכור, אמר היום ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בראיון לגלי צה"ל כי לא יחסום ולא יקדם "חוק צרפתי". 

יש לציין כי בחשבון "צעירי הליכוד" נכתב כי ‏"צעירי הליכוד הינו הגוף הרשמי של תנועת הליכוד המאגד את פעילות הצעירים בליכוד". בתגובה לציוץ של דובר הליכוד הגיבו בתנועה הצעירה: "אנחנו תומכים רק בראש הממשלה נתניהו ובתנועת הליכוד. מציעים לשכירי החרב הפוליטיים להימנע מתגובות מביכות".

"להבדיל מהחשבון 'הרשמי' של המפלגה, שמנוהל ע"י שכירי חרב פוליטיים, עמוד צעירי הליכוד מופעל על ידי צעירים שנבחרו בבחירות דמוקרטיות לייצג את צעירי התנועה וימשיכו להיות המצפן האידיאולוגי של הליכוד", נכתב עוד בתגובה.