חברת סלקום פותחת את מרץ 2021 בקמפיין פרסומי שינוהל על ידי חברת הפרסום פובליסיס ONE, בהשקעה הנאמדת ב־5 מיליון שקל, ושיתמקד ביצירת אמון והוגנות מול הלקוחות ובשיפור הקישוריות.

הקמפיין עולה לאוויר שנה אחרי משבר הקורונה ואחרי מינויו של אבי גבאי לתפקיד מנכ"ל החברה. סלקום בחרה בתמיר בר, אושיית רשת ויוטיובר, בתור הפרזנטור שינסה להטמיע את השפה הפרסומית החדשה של החברה.

הקמפיין הראשון בסדרה מציג טריפל חדש בשוק התקשורת המקומי במחיר השקה של 159 שקל לשלושה חודשים כאשר לאחר מכן המחיר יעלה ל־199 שקל.

החבילה תשווק תחת הכותרת טריפל פייבר: תשתית סיבים אופטיים מהירה של עד ג'יגה בייט, סלקום tv, ואת הסופר wifi מגדיל הטווח המסייע להגדלת טווח הכיסוי של האינטרנט בבית.

מנכ"ל סלקום אבי גבאי אמר במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול כי הצעת הערך גובשה על בסיס תפיסה אסטרטגית של הקשבה והיענות לצורכי הלקוחות. "בתקופה הנוכחית, שבה יש צריכה מוגברת של אינטרנט ושימוש במספר רב של מכשירים, עולה הביקוש לאינטרנט מהיר ויציב", אמר גבאי והוסיף: "המדיניות החדשה היא להפסיק להתקוטט מול חברות התקשורת, ולהתנהל מול בזק בצורה הוגנת. החברה תשדרג את מערך הטלוויזיה שלה בשיתוף פעולה עם חברת קלטורה ובחבילת הטריפל, לקוחות יוכלו לבחור בין טלפוניה ביתית לבין משפר קליטה ל־wifi".