קטע שהודלף מתוך אולפן ההקלטות, בו איילת שקד שרה ללא עריכה קולית, הצליח לשבור את הרשת וצבר אין ספור בדיחות תוך פחות מיממה. הגולשים לא יכלו להישאר אדישים לזיופים, ואפילו שקד בעצמה גייסה קצת הומור עצמי בעקבות הקטע בתגובתה. צפו בקטע הזיוף של ח"כ איילת שקד: 

שלוש שורות, זה מה שנתנו לח"כ שקד וגם אותן היא "הצליחה לרצוח", לדברי הגולשים. על הסרטון של שקד שרה, שהעלה אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, פורסמו תגובות שנונות של הגולשים, שלא הצליחו להישאר אדישים "לקול הפעמונים" שלה. "שוב איילת שקד ניפצה את תקרת הזכוכית", כתבה אחת הגולשות בהומור, בעוד אחרת הוסיפה: "אותי מעניין אם היא עברה בסוף את האודישן?".

גם העיתונאי בן כספית, הגיב על הפוסט של זרובינסקי, שכתב: "אני בוכה", והוסיף: "עכשיו גם היא". מלבדו, גם כוכב הרשת גיא אורדיבר הכין גרסה משלו לקטע הוויראלי, בו הוא הפך להיות המורה לפיתוח קול של שקד, ונכשל בתפקידו. בעקבות הבדיחות הבלתי פוסקות ב-24 השעות האחרונות, שקד הגיבה גם כן על הקטע, ואף קיבלה אותו בצורה משעשעת. "זמרת כבר לא אהיה", פתחה שקד את ציוץ הטוויטר שלה, ולבסוף הוסיפה בקריצה: "לפחות העלתי את המודעות לאלימות נגד נשים".