כלב מסוג האסקי סיבירי, שמנמן וישנוני, הפך לכוכב באינטרנט, אחרי שצילומים ממצלמות אבטחה במעגל סגור תפסו רגע קורע מצחוק. הכלב, ששמו לאקי, נבחן על ידי בעליו ככלב שמירה, ולגמרי נכשל בתפקידו כאשר היה אמור להילחם ב"שודד חמוש", אך במקום זאת העדיף להתעלם ולהמשיך את שנת הצהריים שלו. צפו באימון הכושל של לאקי: 

בתיעוד אפשר לראות אדם, שהתחזה לשודד, נכנס בסערה אל חנות התכשיטים של בעליו של לאקי, וורמוט לומוואנוונג, שנמצאת בצ'אנג מאי שבצפון תאילנד. בעוד השודד המתחזה מאיים על המוכר בחנות עם אקדח מזויף ומורה עליו להוציא את כל הכסף שבקופה, הכלב לאקי בחר להמשיך לישון. גם בניסיון השני של השוד המדומה, לאקי העדיף להתעלם מהמתרחש בחנות ולא זז, לכן לבעליו לא נותר אלא למסור את הכסף לשודד, ולהבין שאימון לא צלח.

הסרטון של ההכשרה שנכשלה הפך לוויראלי ברשתות, ובראיון שערך בעליו של לאקי עם אתר ViralPress הוא סיפר: "פשוט הבנתי שללאקי יש סדרי עדיפויות שונים. הוא פשוט יותר אוהב לישון מאשר לשמור על החנות שלנו. ניסיתי להכשיר אותו כמה פעמים למקרה מהסוג הזה, אך בכל פען שהוא פשוט ממשיך לישון במהלך הסימולציה – אם זה היה שוד אמיתי, כנראה שהייתי מת". 

למרות חוסר היעילות של לאקי בהגנה על החנות, בעליו סיפרה כי הוא נוהג להביא אותו לחנות מידי בוקר כשהוא יוצא אל העבודה. לדבריו, לאקי מעניק לו מזל במכירות והוא תמיד מושך את תשומת לב הלקוחות ומשמח אותם. "אולי היעוד שלו זה להעלות חיוך אצל הלקוחות ולא להגן על החנות מפני גנבים", סיכם וורמוט.