תגובות קשות במערכת הפוליטית לאור סרטון ה"בארק מצווה" שיהדות התורה פרסמה כחלק מתעמולת הבחירות שלה. בסרטון, בו תקפה את החלטת בג"ץ השבוע בדבר הגיור הרפורמי, מוצגת משפחה העורכת את הטקס השנוי במחלוקת, ולאחריו מכריזה כי רק יהדות התורה "תשמור על היהדות שלך". 

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, בחר להשוות את הסרטון לתעמולה אנטישמית. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "אבא שלי סיפר לי פעם שעל הפרלמנט בבודפשט היה שלט גדול: 'אין כניסה ליהודים וכלבים'. אנטישמים בכל הדורות תמיד השוו בין יהודים לכלבים. עכשיו יהדות התורה הצטרפה אליהם. גועל נפש. זה או ממשלת ביבי, יהדות התורה ובן גביר או ממשלה שפויה".

ח"כ יאיר גולן ממרצ האשים גם הוא את יהדות התורה באנטישמיות והעיד כי הוא חש בושה בעקבות הסרטון: "לפי התעמולה של יהדות התורה רפורמים הם כלבים. ככה פשוט כלבים, ומי שעבר גיור רפורמי הוא כלב. אם זה לא דימוי אנטישמי אז מה כן? איך אתם מעיזים להגיד ש 70% מיהודי ארצות הברית הם לא יהודים. איפה הערבות ההדדית, איפה 70 פנים לתורה, איפה הדאגה לגר. היום אני חש בושה עמוקה ביחס לבני עמי שלי".

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, התראיינה ברדיו קול ברמה, והתייחסה לסרטון באומרה כי "גלעד קריב מעולם לא התנגח בחרדים, אני גאה בכך שהוא במקום טוב במפלגת העבודה. אני לא מבינה איך יהדות התורה משווה בין אנשים לכלבים, אם ההנהגה החרדית כל כך פוחדת מרפורמי אחד שנכנס לכנסת, כנראה שיש ממה לחשוש".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן  כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏ביהדות התורה אין יהדות ואין תורה. רק ישראל ביתנו חזקה תדאג שתקום פה ממשלה בלי המפלגות החרדיות".

הרב הרפורמי גלעד קריב, המוצב במקום הרביעי ברשימת העבודה לכנסת, התייחס לסרטון ואמר כי "הפוליטיקה החרדית הגיעה לשלב חדש של התבהמות וגסות, כאשר פינדרוס, גפני וליצמן החלו להתקנא במצעד הבהמות של סמוטריץ' ובן גביר. אנחנו זוכרים היטב את הצתות בתי הכנסת שלנו ואת האלימות שהופנתה נגדנו שוב ושוב ברחבת הכותל. עצוב ומזעזע לגלות שהפוליטיקאים החרדים בשנאתם היוקדת, מסרבים להפנים את הקשר בין ההסתה שלהם לאלימות של ממש".

השר לשעבר זאב אלקין, שמתמודד מטעם "תקווה חדשה", אמר בראיון ב-103FM כי "משווים יהודים רפורמים וקוסרבטיבים לכלבים - זה דימוי אנטישמי. זה עלוב כמו האמירה של ח"כ פינדרוס". 

ח"כ רם בן ברק מיש עתיד, כינה את התוכן בסרטון "זלזול ואנטישמיות הפוכה. אלה שמצויירים שם ככלבים הם אלה שנושאים בנטל העיקרי של המדינה".

גם עמותת תנו לחיות לחיות הגיבו לסערה: "תנו לחיות לחיות מודה ליהדות התורה על שהעלתה את בעלי החיים בכלל והכלבים בפרט לסדר היום התקשורתי והפוליטי של מדינת ישראל. ראוי היה שנעסוק בבעלי החיים וזכויותיהם בכל יום, ממש כפי שאנו עוסקים בזכויות אדם ולא נותר לנו אלא לקוות שיהדות התורה, שמשתמשת בבעלי החיים לצרכים פוליטיים, תזכור לפעול למענם בהמשך בנושאים דוגמת עיקור וסירוס, הקמת רשות לאומית למען בעלי החיים וחוקים נוספים שנועדו להיטיב עימם".