חבר הכנסת מאיר כהן (יש עתיד) שוחח היום (רביעי) עם גדי נס ברדיו צפון על תוצאות הסקרים האחרונים, לצד השתיקה של יושב הראש שלו - יאיר לפיד: "אנחנו שמחים מאוד ובצניעות גדולה". הוא הסביר ב-104.5M כי "לפיד מקיים מדי יום מפגשי זום עם אלפי אנשים, עד כה דיבר עם כ-35 אלף בני אדם. הוא נמצא בכל הרשתות בכל הכוח ועובר בשטח".

לדבריו, במפלגה הבינו שעכשיו צריך להגיע לכמה שיותר אנשים, והם עושים זאת בדרכם. "בתחילת השבוע הבא הוא לכמה שיותר תקשורת, וכמה שצריך", הדגיש, "אנחנו לא עושים בליץ, ולא נגיע לתוכניות של דאחקות כשיש למעלה מ-5,700 מתים ומאה אלף עסקים שקרסו".

ח"כ כהן התייחס לקולות שנשמעים לפיהם אנחנו מתקרבים לסגר רביעי לפני הבחירות, ואמר: "אני לא מתייחס לראש הממשלה כאויב של הציבור, הוא ראש הממשלה ויש לידו את משרד הבריאות ומה שהם יקבלו אנחנו נקבל. כשראש הממשלה קרא ללכת להתחסן אנחנו קראנו אחריו". הוא הדגיש כי במידה ויוחלט על ידי משרד הבריאות שיש צורך בסגר נוסף - הם יקבלו את ההחלטה. "אנחנו רק אומרים שצריך לנהל את המצב עם קצת יותר שכל ולהקשיב למומחים".

"אנחנו חושבים שראש הממשלה צריך להתחלף אחרי שתי קדנציות", הדגיש כהן. הוא נשאל כיצד ניתן להקים ממשלה, לאחר שבנט אמר כי לא יישב בממשלה בראשות לפיד, והשיב: "לא בנט, לא סער, לא נתניהו ולא אנחנו נחליט - אלא רק הציבור. צריך קצת צניעות, שלא כל אחד יגיד אני אקים ממשלה".