תיעוד הזוי לחלוטין נתפס על ידי אחד הלקוחות ברשת הסופרמרקטים Pick N Pay שבדרום אפריקה, במסגרתו אישה מבוגרת התבקשה לשים מסכת קורונה על הפנים – והגיבה בצורה חריגה. בסיטואציה המוזרה, עובדת בחנות ניגשה אל אחת הלקוחות, שהמתינה עם עגלת המצרכים שלה בתור לקופה, וביקשה ממנה לשים מסכה על הפנים, או שתאלץ לעזוב את המקום. צפו בתיעוד ההזוי מדרום אפריקה:

התבקשה לשים מסיכה בחנות - ושלפה את התחתונים (צילום: מתוך טוויטר)

הלקוחה, שמצאה את עצמה במרכז החנות ללא מסכה, החליטה לעשות צעד יוצא דופן ושלפה מתחת לחצאית שלה את תחתוני החוטיני שלה, ושמה על פניה בצורה שיכסו את האף והפה. "שמחה?" אמרה הלקוחה לעובדת בציניות , בעוד שאר הלקוחות בסופר עמדו המומים לנוכח הסיטואציה הלא שגרתית. 

על מנת לחזק את הלקוחה, לקוחה אחרת הצטרפה לשיח ואמרה: "באופן אישי, אני חושבת שזה לגמרי מקובל, זו מסכה", והוסיפה: "למען האמת, אני חושבת שיש פחות חיידקים על התחתונים שלה מאשר על המסכה". לעומת זאת, רבים מהגולשים שהופתעו מהתיעוד הביזארי דווקא לא צחקו מהמצב. "תתבגרי, למה את לא יכולה למלא אחר ההוראות? מה המשפחה שלך תחשוב על זה?", כתבה אחת הגולשות בעוד אחר הוסיף: "היא מודעת לחוק ולנגיף הקורונה העולמי, מה היא חושבת שההומור יציל אותה?".