אלוף (במיל') עמוס גלעד שוחח הבוקר (חמישי) עם גיא פלג וניסים משעל בתכניתם ב-103FM, והתייחס למאמצים האיראניים להגיע לנשק גרעיני. לדבריו, המצב היה הרבה יותר טוב לאחר החתימה של אובמה על "הסכם גרוע ומלא חורים", מאשר כעת, לאחר נסיגתו של טראמפ, "ידידנו", מההסכם.

גלעד התייחס גם לביקורת שהשמיע א', סגן ראש המוסד היוצא שלא מונה לאחרונה לתפקיד ראש המוסד, הצפויה להתפרסם בידיעות אחרונות ואמר: "אני מפריד בין המבצעים המזהירים לכאורה שמיוחסים למוסד, לבין הראייה הכוללת. ישראל לא תוכל לחיות עם איום צבאי גרעיני. זאת העובדה. אני חושב שזו הייתה טעות לצאת מהסכם הגרעין, כולם התנגדו לו בתהליכים בהם הוא בוצע. ברגע שהוא נחתם זה אפשר לצה"ל מאוד לשכלל את הפעילות שלו נגד ההתבססות האיראנית באזור. צה"ל יכול היה להפנות את כל משאביו לעניין הזה. האיראנים כבר עוסקים במתכת של אורניום, אנו יודעים שהם חותרים להשגת נשק גרעיני ועכשיו הם מתפקחים, אם לא יהיה הסכם חדש שיעצור את זה, יצטרכו לנקוט באופציות אחרות".

עוד הבהיר כי לדעתו המדיניות מול איראן חייבת להיות מתואמת מול כל הגורמים בממשל האמריקאי, והבהיר כי לדעתו ראש הממשלה נתניהו אחראי לנסיגתו של טראמפ מהסכם הגרעין. 

גלעד סיכם את הדברים ואמר: "גם שאתה מנפנף באופציה צבאית, אתה חייב תיאום עם ארה"ב. ביידן ואנשיו חותרים להסכם, אך לא בטוח שזה אפשרי היום. אנחנו במצב מאוד עדין, צריך למנוע את האיום הגרעיני, האיום האיראני התקדם. ישראל צריכה להיות נחושה למנוע מאיראן נשק גרעיני, ויש שתי אופציות, או מדינית או צבאית".