יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, התייחס הבוקר (חמישי) בראיון בגלי צה"ל לתשדיר הבחירות של מפלגתו, המשווה בין הרפורמים - לכלבים. "לא ראיתי את הסרטון לפני, אבל הרפורמים עשו בר מצווה לכלב. מותר לנו להראות את האמת או אסור? אין להם חוקים שם", הסביר, "בהמשך אמר כי היה עושה תשדיר יותר גרוע מהתשדיר המדובר".

הוא הסביר: "אני הייתי מצלם את הסודנים מדרום תל אביב שמסבירים איך הרפורמים מנסים לגייר אותם. את האמת לא ניתן להסתיר, הרפורמים עושים בר מצוה לכלב שלהם, והם אלה שמשווים בין האדם לכלב".

"ליהדות יש ספר חוקים מאד ברור. אפילו ל'אגודת שותי הבירה' יש כללים שאם לא תעמוד בכללים הללו לא תוכל להצטרף לאגודה שלהם", ציין חבר הכנסת, "הרפורמים זו האגודה היחידה בעולם שכל גוי יכול להצטרף אליהם ברגע שהרבי שלהם החליט שהם יהודים". הוא הוסיף: "לא אהיה בקואליציה שלוקחת את אלה שתוקעים סכין בגבה של היהדות וגורמים להתבוללות בסדר גודל של שואה לאומית. נבקש לתקן את החוק".

כזכור, המפלגה פרסמה אתמול סרטון בו תקפה את החלטת בג"ץ השבוע בדבר הגיור הרפורמי. בתשדיר הבחירות המדובר מוצגת משפחה העורכת את הטקס השנוי במחלוקת, ולאחריו מכריזה כי רק יהדות התורה "תשמור על היהדות שלך".