כחלק מאתגר טיקטוק שקורא לגולשים לחשוף סיפור מטורף על חייהם, צעירה אחת הצליחה להתעלות על כולם כשחשפה כיצד גילתה שכל חייה היו שקר מוחלט. צעירה, בשם עיישא, סיפרה כיצד היא גילתה בגיל 18 כי היא מאומצת ומשפחתה שמרה ממנה את הסוד במשך כל השנים, ואם חשבתם שזה הכל – הסיפור רק מתחיל. צפו בסדרת הסרטונים על סיפורה של עיישא: 

@ayeshadav

##stitch with @beckysouthworth there is literally SO much more to this but enjoy 🤣🤣🤣🤣

♬ Streets - Doja Cat

"אין לי אפילו זמן להסביר תוך 60 שניות, אבל אני אנסה כי האתגר הזה בטיקטוק נוצר בשבילי", פתחה עיישא. היא סיפרה כי כשהייתה בת 18 היא גילתה שהיא מאומצת ואביה ואמה הסתירו זאת ממנה כל חייה, אלא שאז התברר כי אמה היא כלל לא האישה שאימצה אותה מלכתחילה. לדבריה, האישה שאימצה אותה הייתה גרושתו של אביה, שהיא גם במקרה בת דודתו. 

@ayeshadav

Reply to @zeeboygrindz part 2 :) will post more vids about everything if anyones even interested hahaaha ##fyp

♬ original sound - aysh

עיישא סיפרה כי אחרי שאביה ובת דודתו התגרשו, אמה ניסתה ליצור איתה קשר אך אביה התנגד לכך ו"חטף" אותה יחד איתו לגור במלטה במטרה להימלט משירותי הרווחה. "בהתחשב בכך שאמי המאמצת היא בת דודתו של אבי, בכל פעם שניסיתי ליצור איתה קשר לא הצלחתי לאתר אותה בשום מקום, לא משנה כמה פעמים שאלתי את הצד של אבא שלי במשפחה, וזה מוזר בהתחשב בכך שהיא משפחה – תרתי משמע". 

@ayeshadav

Reply to @phoenix_willow 😌✌🏼

♬ original sound - aysh

בהמשך עיישא הוסיפה כי אביה שיקר לה כמעט לגבי כל פרט בחייה, כמו על ילדותו, עבודתו, תעודת הלידה שלה ואפילו בנוגע לתיק האימוץ. בסרטון המשך עיישא סיפרה כי יצרה קשר עם עובדת סוציאלית שאפשרה לה להציץ ברישומיה והיא סוף כל סוף הצליחה למצוא את אמה הביולוגית, שטענה כי היא אינה יודעת מי הוא אביה וכי ישנם שלושה שמות אפשריים ברשומים בתיק האימוץ. 

הגולשים לגמרי נדהמו מהסיפור המטורף של עיישא, שהצליח להמשיך ולהפתיע לכל אורכו. "וחשבתי שהחיים שלי מוזרים", כתב אחדה הגולשים בעוד אחר הוסיף: "זו לגמרי הייתה רכבת הרים". אחת הגולשות צחקה וכתבה: "אני מתה שתמכרי את הסיפור שלך לנטפליקס", ולעומתה היו גם שראו את הצד הטרגי בסיפור, כפי שכתב אחד: "נשמע שעברת הרבה בחיים. מצטער שזה קרה לך".