אירוע חריג בצה"ל: במהלך אימון ניווט בדד של לוחם בחטיבת הקומנדו שהתקיים הלילה (חמישי), נשקו האישי של החייל נחטף על ידי מספר חשודים, לאחר עימות פיזי בין הצדדים באזור שפרעם, שבמהלכו החייל נפצע בפניו באורח קל. האירוע מתוחקר על ידי המפקדים ובמקביל המשטרה הצבאית החוקרת בשיתוף משטרת ישראל פתחו בחקירת האירוע.

מתחקיר ראשוני עולה כי סמוך לשעה 3:00, החייל הבחין ברכב חשוד עם דמויות, שהגיע מאחוריו דרך ציר העפר שעליו הלך. הרכב עצר ליד החייל ושואל אם הוא צריך טרמפ, אך החייל התעלם ובהמשך, הרכב עשה חצי סיבוב מלפני החייל ועצר. החשודים יצאו מהרכב ונפתח עימות שנמשך מספר דקות, בו ניסו השניים לחטוף ממנו את הנשק תוך מאבק. 

החייל הזעיק את מפקדיו כאשר לחץ על לחצן מצוקה ומפקד הפלוגה ומפקד הצוות חברו אליו, אך החשודים ברחו. מפקד הפלוגה הוסיף לעשות סריקה עם רכבו בנסיון לאתר את החשודים, אך ללא הצלחה. לאחר מכן, המשטרה הגיעה למקום. כמו כן, כל האירוע התרחש מאות מטרים מנקודת הסיום שהחייל היה צריך להגיע אליה.

על רקע האירוע, דיבר הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי, במסגרת הערכת המצב המטכ״לית וציין כי מדובר באירוע חמור בו נחצה קו אדום. הרמטכ״ל אמר כי צה״ל ימשיך לפעול בשיתוף משטרת ישראל וגופי הביטחון על מנת לקדם את הטיפול המערכתי בתחום ולמצות את הדין עם העבריינים באירוע.