פוסט שהועלה לעמוד ברשת החברתית Reddit והפך לוויראלי בכל רחבי האינטרנט מספר את סיפורה של אישה, שגילתה שבן זוגה בוגד בה עם אישה אחרת – דרך סרטון פורנו. בפוסט הצעירה כתבה כי בן זוגה מנהל עמוד באתר Pornhub, שם הוא מעלה קלטות סקס שלו ושלה. יום אחד, כשהגבר לא היה בבית, היא החליטה להיכנס על העמוד שלו על מנת לצפות בקלטת שצילמו יחד, אך נדהמה לגלות מה באמת חיכה לה בתוך האתר. 

"אני מרגישה כל כך מרומה הלילה", פתחה האישה את הפוסט, לפני שהיא סיפרה את השתלשלות העניינים. בת הזוג הנבגדת נכנסה לאתר ושמה לב שהסרטון שהם צילמו יחד הוסר, ובמקומו הועלה באותו הבוקר סרטון אחר. בסרטון הנוסף שהעלה, אמנם לא נראו פניהם של הזוג, אך היא מיד הבינה כי מדובר בבן זוגה מקיים יחסי מין עם אישה אחרת.

בהמשך האישה הפנתה שאלה אל הגולשים וכתבה: "אני רק רוצה לדעת אם מדובר בסרטון ישן או שהוא הפר את האמון בנינו ובגד בי?". כמו כן, האישה גם ציינה כי ייתכן והבחורה שצולמה כלל לא יודעת על כך ולכן היא מתלבטת האם לחשוף בפניו את האמת. הגולשים נותרו לגמרי המומים מהסיפור וברובם ייעצו לאישה להיפרד מבן זוגה. "בכנות, גם אם הוא לא בגד בך וזה סרטון ישן, אני לא בטוח שהיית רוצה להישאר עם מישהו שחושב שזה בסדר לפרסם סרטון כזה עם אישה אחרת בזמן שאתם ביחד", כתב אחד הגולשים בעוד אחרת הוסיפה: "את חייבת לדבר איתו על זה, וגם עם האישה שבסרטון".