בית משפט השלום ברמלה גזר היום (חמישי) עונש של חמישה עשר חודשי מאסר בפועל ושמונה חודשי מאסר על תנאי על גננת שהורשעה בתקיפת קטינים פגועי ראש, משותקי מוח ואוטיסטים באמצעות החדרת אצבעות לפי הטבעת שלהם. זאת, לאחר שדחה את הסדר הטיעון שהוצע על ידי הפרקליטות, לפיו על הגננת ייגזרו תשעה חודשים של עבודות שירות.

מכתב האישום שהוגש כנגד הגננת עולה כי בין השנים 2012 – 2020 היא ניהלה גן בביתה בו למדו 12 ילדים בגילאים שנתיים עד ארבע,
וחלקם סבלו מבעיות רפואיות שונות, כגון שיתוק מוחין. במהלך התקופה כאמור, הציגה עצמה הגננת כמי שפיתחה שיטה שיקומית ייחודית, המכונה על ידה "עיגולי תגליות", אשר מטרתה טיפול בילדים הסובלים מעיכוב התפתחותי ומבעיות שונות, ביניהן שיתוק מוחין, אוטיזם ועוד, למרות שאין לה כל הכשרה מקצועית או רפואית בטיפול בילדים. 

באישום הראשון, הורשעה הגננת  בריבוי עבירות של תקיפת קטין על-ידי אחראי, לאחר שהכניסה ילד בן 4-3 שסבל מבעיה התפתחותית לאחד מחדרי הגן, הפשיטה אותו בפלג גופו התחתון, והחדירה לפי הטבעת שלו אצבע, בעוד הוא בוכה וצורח.

באישום השני, הורשעה הגננת בעבירה של תקיפת קטין לאחר שמהלך 2019, במשך מספר חודשים ובתדירות של כפעם בשבוע, הגיעה  קטינה אשר במועד הרלוונטי הייתה כבת 3 ואשר סבלה משיתוק מוחין, יחד עם הוריה לקליניקה של הגננת. הגננת ביצעה עיסוים בידיה וברגליה של הקטינה, ובאחת ההזדמנויות, בעוד הקטינה ערומה בפלג גופה התחתון, החדירה לה את אחת מאצבעותיה לפי הטבעת למשך מספר שניות וגרמה לה למכאוב.

באישום השלישי הורשעה הגננת בריבוי עבירות של תקיפת קטין על-ידי אחראי לאחר שבין השנים 2018-2019 , במשך כשנה ושלושה חודשים לערך ובתדירות של פעם בשבוע הגיע קטין שהיה בן שנתיים וסבל מפגיעה מוחית יחד עם הוריו לקליניקה של הגננת.

במהלך נוכחותו בקליניקה, במספר הזדמנויות, ביצעה הגננת לקטין עיסוי בגופו, בעוד הוא עירום בפלג גופו התחתון, וכן החדירה את אצבעה לפי הטבעת שלו.

באישום הרביעי הורשעה הגננת בריבוי עבירות של תקיפת קטין על-ידי אחראי לאחר שבין השנים 2018 – 2019 ,במשך כשנה וחצי לערך, בתדירות של פעם-פעמיים בשבוע, הגיעה קטינה כבת 4-3 שנים הסובלת משיתוק מוחין יחד עם הוריה לקליניקה. במהלך נוכחותה בקליניקה, במספר הזדמנויות, ביצעה הגננת מתיחות ועיסוי בידיים וברגליים בעודה ערומה בפלג גופה התחתון, וכן החדירה את אצבעה לפי הטבעת של הקטינה.

באישום החמישי, הורשעה בריבוי עבירות של תקיפת קטין על-ידי אחראי לאחר שבמהלך 2018, במשך כחצי שנה ובתדירות של פעם בשבוע, הגיעה קטינה שסבלה משיתוק מוחין יחד עם הוריה לקליניקה. במהלך שהותה בקליניקה, במספר הזדמנויות, ביצעה המטפלת מתיחות, עיסויים בידיים וברגליים, בעוד הקטינה ערומה בפלג גופה התחתון, וכן החדירה את אצבעה לפי הטבעת שלה בעודה בוכה.

ב-2 בפברואר 2020 הציגו הצדדים בפני בית-המשפט הסדר טיעון, במסגרתו הגננת תודה, תורשע בכתב-האישום ותופנה אל שירות המבחן לקבלת תסקיר. סוכם, כי המאשימה תבקש שבית-המשפט ישית על הגננת תשעה חודשי מאסר הניתנים לריצוי בדרך של עבודות שירות, יחד עם רכיבי ענישה נוספים. בהודעה מאוחרת, הודיעה המאשימה, כי פעלה ליידע את הורי נפגעי העבירה ביחס להסדר הטיעון, מלבד אחד מהם, אך לא מסרה מידע מה הייתה עמדתם ביחס להסדר הטיעון.

בהחלטתו כתב השופט מנחם מזרחי כי "ככל ששבתי ושקלתי את חומרת העבירות, את הנזק המר לקטני קטנים בעלי מוגבלויות, החלשים בחברה, הזקוקים להגנת בית-המשפט שיזעק את זעקתם, וכן את האמור בתסקיר שירות המבחן, את עמדתה דאז והעכשווית של הנאשמת, אשר החזיקה ומחזיקה בעיוותי מחשבה מזיקים, ונוכח רמת הענישה המחמירה, כפי שפירטתי לעיל, לא מצאתי הנמקה לסטות מן המתחם לקולה, מן הנימוקים שקובע הדין ואני סבור, כי הסדר הטיעון מגלם יחס בלתי סביר, בלתי מאוזן, בין רמת הענישה במקרים שכאלה, הנובעת מן הצורך להגשים את מטרותיה, להרתיע את היחיד ואת הרבים, נוכח ריבוי המקרים של פגיעה בקטינים, ובין רמת הענישה שהוצגה בהסדר הטיעון המגבילה את עצמה לרף עונשי בן 9 חודשי מאסר לריצוי בדרך של עבודות שירות בעוד הנאשמת רשאית לטעון לעונש כרצונה".

לאור האמור החליט בית המשפט לדחות את הסדר הטיעון ולהשית על הגננת עונש של מאסר בפועל.