ינון מגל ובן כספית התעמתו הבוקר (חמישי) בתוכניתם ב-103FM על רקע ציוץ של מגל, שאיחל לחדשות 12 להתרסק בעקבות התחקיר ששודר באולפן שישי על ועדת החריגים בנתב"ג, והביקורת הלא הוגנת, לטענתו, על החרדים.

ינון: אתה לא תדבר איתי על קולגיאליות, כשאין לך טיפה ממנה כשאתה אומר לי בשידור כשאני מדבר הבלים.
בן: אני לא נעלב ממך, אתה ממשיך להיעלב כל הזמן

ינון: אתה לא אדם קולגיאלי, אז אל תחנך אנשים על קולגיאליות.
בן: אני אמשיך להגיד כל מה שאני חושב על מה שאתה אומר, אז תפסיק לבזבז זמן.

ינון: אני לא שואל אותך על מה לבזבז זמן. אין לי כוח לשטויות שלך.
בן: אתה לא לבד פה.

ינון: אל תגיד על מה שאני אומר הבלים. אז אני יכול להגיד עליך שאתה אידיוט. מותר לי להגיד, אבל אני לא אומר למרות שאני הרבה פעמים חושב את זה, יש שיח, רמה, תרבות וקלאסה.
בן: יש הבדל בין הבלים לאידיוט, אידיוט זו קללה. אתה יכול גם להגיד שאני אידיוט, אני לא נעלב משום דבר. אתה מוזמן לקום וללכת אבל מה שאמרת על ערוץ קשת 12 זה הבלים.

ינון: אני מאחל שאותו דבר שקרה ל-13 תקרה ל-12, שהאדנות שלהם תפגע להם בסופו של אמון הציבור.
בן: חדשות 13 עולים ברייטינג בחדשות שלהם.

ינון: חדשות 12 ימשיכו לשקר, להסית, להיות לא קולגיאליים כלפי הכתבים הימניים שלהם, ימשיכו לייצר שנאה נגד הימין והחרדים, הם יקבלו אתה תגובה ברשתות כמו חדשות 13. זה מה שאני מאחל. למה תמיד אתה מגן על החונטה ועל השקרים של לוקאץ'?  
בן: אני מגן על האמת.

ינון: אתה תמשיך להגן על החונטות שלכם, וברור השם שיש לי מיקרופון ואת הזכות להגיד שאנחנו ננצח אתכם. אם זה לא יקרה בטוב, זה יקרה בצורה פחות טובה.
בן: זה איום עכשיו? מתי אתה שולף את המאג?

ינון: מתי שבא לי. נכבוש את התקשורת, את האקדמיה וגם את עולם המשפט. לא יעזור לכם כי זה מה שהציבור רוצה.
בן: כשאתה מדבר בשם ישראל השנייה זה אפילו יותר מגוחך מאשר נתניהו.

ינון: ודאי, כי אני בניגוד אליך מאמין בקב"ה והולך לבית כנסת, מאמין באלוהים, במסורת שלנו ושאנו פה בשליחות ולא סתם חזרנו לישראל וזאת ישראל השנייה, בניגוד אליכם שחשבתם עשרות שנים שתחנכו אותנו ותמשיכו לעשות את ההסתה נגדנו.
בן: אם היינו מחכים לדבר הזה שיקים פה את מדינת ישראל אז הרצל לא היה קם והציונות החילונית לא הייתה קמה ומחלצת אותנו מהשטייטל העלוב באירופה, ומהאנטישמיות הנוראית שם. מזל שעכשיו אתה יכול לשבת ולגדף את כל זה ולעשות לי פה שיעור היסטוריה וחינוך.

ינון: אל תחנך אותי על הציונות החילונית. הסבים רבים שלי היו חילוניים כשהם הגיעו אבל הם לא שכחו את התנ"ך כמוכם, אתם כלום, אתם בורים ועמי ארצות, שכחתם את הספר כי החילונים, אין לכם מושג על מה אתם מדברים, שמע ישראל אתם לא יודעים, אתם עושים בר מצווה לכלב. לכן אתם מפסידים, כי האיכות החיה של עם ישראל תנצח אותם.
בן: שום תנ"ך לא שכחתי, והם כולם מתהפכים בקברם, פשוט סלטות. זה הבלים, קום וצא, תוותר.

ינון: אתה פשוט מפסיד, פעם שידרת לבד והיום אני משדר איתך.
בן: יקירי, תמיד שידרתי בזוגות ואצל רפי רשף הייתי פרשן. שטויות כאלה, אבל אני סופג הכל, רק אתה יהודי. אתה האדם הכי חצוף שפגשתי בחיים, למזלך אתה גם מצחיק. למזלי אני פי מיליון יותר יהודי ממך.

ינון: יש לך מדד יהדות?
בן: אני לא מערער על היהדות שלך, אתה מערער על שלי. אתה האחרון, הרבה אחריי, שיכול לקבוע מי פה יהודי.