בקלאב הוטל אילת חוזרים לארח את הארגונים הגדולים המובילים במשק, המתארחים הראשונים במסגרת הקבוצות הגדולות יהיו עובדי קופת חולים מאוחדת ובני משפחותיהם, ובהמשך חברת ישראכרט, חברות הביטוח כלל והפניקס, חברות התרופות טבע ותרו ועוד.

מנכ"לית מאוחדת, סיגל רגב רוזנברג אמרה בסרטון לעובדים: "אחרי שנה מטורפת שהייתה לנו מגיעה לכם חופשה וזו הולכת להיות חופשה מטריפה". יו"ר ועד העובדים שלה ונטורה ציינה עוד: "החופשה היא כדי להוקיר את כל העבודה הקשה שלכם".

בקלאב הוטל הודיעו שבמקביל לחזרה לאירוח קבוצות, על פי המתווה, במהלך המחזורים שיתארחו יתקיימו מופעים של אומנים, בהם הפרויקט של עידן רייכל, שרית חדד, הפרויקט של רביבו, שלום אסייג, אגם בוחבוט ומיכל הקטנה.

במכרז על האירוח בשנת 2021 התמודדו גם רשתות ישרוטל, פתאל ודן. בסה״כ עובדים במאוחדת מעל ל-10 אלים רופאים אחיות ועובדים שונים, ובכל מחזור יגיעו כ-500 משפחות לארבעה לילות. כולן ישהו הסוויטות בנות 2-3 חדרים עם מרפסת גדולה, על בסיס ארוחות מלאות והופעות. התפעול בשיטה הבינלאומית one stop shop, והכל יתרחש במתחם ששטחו 30 דונם. המחזור הראשון יגיע בחג העצמאות הקרוב, למשך ארבעה לילות.