לאחר כמעט שנה שכולנו בבתים מתחילת תקופת הקורונה, הממשלה אישרה פתיחה נרחבת של המשק בשבוע הבא. המדינה הולכת סוף סוף להיפתח, אך למרות זאת אין חדש לגבי פתיחת השמיים - הם נשארים סגורים. למעשה, הבילויים והטיולים שלנו הולכים להישאר בתוך גבולות מדינת ישראל. לאור המצב, ביקשנו מהמומחית שלנו בתחום, אושיית הרשת מעיין רייכמן, להביא עבורכם ועבורכן את 10 מקומות האירוח שמרגישים הכי חו״ל בארץ.

1. פויקה וג'קוזי בלב המדבר ב'נוף צוקים'

על המקום: תומר ודורית לינצנברג, זוג מורי דרך, ממקימי ישוב צוקים, הקימו בשנת 2014 את ׳נוף צוקים׳. בפרויקט של שנים וחשיבה רבה, בנו על שטח של 60 דונם 12 בקתות פרטיות מפנקות אל מול שמורת הטבע ׳נחל עשוש׳. במטרה שהאורחים יגיעו להירגע לנוח ולהתחבר עם הטבע. כל בקתה בגודל 45 מ״ר עם מרפסת וג'קוזי. המקום מתאים לזוגות ולמשפחות. 

מה לעשות? אם אתם מחפשים שקט, טבע וניקוי ראש זה המקום. מהבקתות רואים רק מדבר. אפשר לעשות פויקה מחוץ לבקתה ולטבול בג'קוזי מפנק בלב המדבר. אם אתם עצלנים כמוני תוכלו לרכוש ערכת פויקה ביישוב ולא להביא מוצרים מהבית. במתחם יורט טיפולים בתוך בוסתן ומסלולי הליכה בנוף צוקים בתולי. 

מה לאכול? ארוחות הבוקר בדגש על תוצרת מקומית ומוגשות בימים אלו לחדרים.

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

אירוח נוף צוקים (צילום: צפיה פלסר)
אירוח נוף צוקים (צילום: צפיה פלסר)

2. להרגיש במלדיבים בקתות האגם מעיין הנעורים

על המקום: על דרך היין בנגב ממוקמת חווה קסומה שבאמת קשה להאמין שיש חווה כזאת בארץ. מדובר במעיין נעורים אמיתי. האירוח בבקתות האגם הינה חוויה שחייבים לחוות לפחות פעם אחת. לא סתם זה היה מקום האירוח האהוב על שמעון פרס. 

בנוף מדברי שתולים להם מאות עצי זית, אגם גדול לשחייה בגווני טורקיז, ושתי בקתות בלבד אל מול נוף גבעות מדבר. את הרוגע והשקט שחוויתי בבקתות האגם חוויתי אך ורק במלדיבים.

מה לעשות? בבקתות יש פשוט הכל - מא׳ ועד ת׳ - בין היתר הן כוללת ג׳קוזי תחת נוף כוכבים, המון פינות רביצה שונות ומטבח מלא ומפנק. בחווה יש בית כנסת חפור באדמה וספריה עם מאות ספרים שתוכלו לבחור ולקרוא. 

מה לאכול? ארוחות הבוקר המוגשות לחדר. הן מפנקות ביותר ומציעות את מיטב הסחורה מתוצרת האזור. ניתן להנות מטיול בחווה עם הגולפית, טבילה באגם, צפיה בסוסים ודרינק בבר הפרטי, שמרגיש כמו סצנה ממערבון.

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן


3. להרגיש ביוון במילוס ים המלח

על המקום: על החוף המרכזי בים המלח, בסמוך לטיילת החוף המשופצת, הוקם לאחרונה מלון מילוס ים המלח מקבוצת הרברט סמואל. המלון הוא חדיש ומפנק ומספק אווירה שונה ומרעננת מהאווירה של המלונות הוותיקים באזור.

מה לעשות? המבנים הנמוכים מעוצבים בגווני לבן וכחול, מוזיקה יוונית ברקע ואוזו יגרמו לכם להרגיש כאילו טסתם למיקונוס שביוון, רק שמולכם הנוף של ים המלח עם החול הכתום והמים הבהירים.

במלון בריכת אינפיניטי יוקרתית לכיוון הים. המקום מציע את כל מה שצריך בים המלח, ובין היתר מוצעים ספא עם חדרי טיפולים, סאונות יבשות ורטובות, חמאם טורקי, בריכות שונות כמו בריכת מי מלח ובריכת גופרית. בנוסף, מוצע גם בספא ג'קוזי ומתחם סולריום.  

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

מילוס ים המלח (צילום: יח''צ)
מילוס ים המלח (צילום: יח''צ)


4. פרובנס פינת אלגרה

על המקום: בין סמטאות עין כרם הציורית נמצא מלון הבוטיק אלגרה. המלון בעל אווירה יחידה במינה שמרגישה כמו טיול בפרובאנס או טוסקנה. עיצוב המלון הוא שילוב בין עתיק לחדש ויוקרתי, באקלקטיות מדויקת ומשלבים קשתות מהבניין המקורי והעתיק לצד עיצוב מודרני ונקי.

מה לעשות? בזמן הקורונה המלון עבר שיפוץ כולל והתווספו אליו 5 חדרים חדשים. במלון סאונה יבשה ורטובה, שכשוכית מחוממת ובוסתן על גג המלון, בו מוצע לאורחים בר ישיבה עם נוף להרים. 

מה לאכול? ארוחות הבוקר, בתפריט ישראלי מפנק ומגוון, מוגשות בשולחנות המפוזרים ברחבי המלון, לבחירת האורחים. בסופי שבוע ניתן להזמין מראש ארוחות שף שהן חוויה קולינרית מומלצת ומפנקת, עם שפע של אוכל שף מדויק ויין מצוין.

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

מעיין רייכמן במלון אלגרה (צילום: אוסף פרטי)
מעיין רייכמן במלון אלגרה (צילום: אוסף פרטי)


5. אווירה טורקית יוונית בשומאכר

על המקום: לפני כשנתיים נפתח מלון שומאכר בלב המושבה הגרמנית בחיפה. המבנה בנוי משני חלקים, חלק לשימור וחלק מודרני. שני המבנים מחוברים ויוצרים חיבור בין הישן לחדש. המלון מיועד לזוגות ומספק אווירה של רומנטיקה ומפלט עירוני. אפשר לצאת למסעדות ולברים במרחק הליכה או להגיע להירגע במלון. האזור ייחודי בדו-קיום שלו בין ערבים ליהודים ונוצרת אווירה של יוון או טורקיה.
  
מה לעשות? המלון מספק שירותי קונסיירז׳ לאורחים ונותן המלצות על בילויים באזור. במלון אווירה רומנטית ומפוזרות בו עבודות אומנות, ומתקיימים במלון סיורי אמנות לאורחים. ישנו גג שיזוף עם נוף לנמל ולגנים הבהאים, לאונג׳ עם פינת קפוצ'ינו ואספרסו שפתוח 24 שעות ותערוכות מתחלפות.
 
מה לאכול? ארוחות הבוקר מוגשת בשתי מסעדות לבחירת האורח במושבה הגרמנית.

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

מלון שמואכר (צילום: יח''צ)
מלון שמואכר (צילום: יח''צ)

6. טוסקנה בגליל בלה לונה לוטם

על המקום: קלאודיה וטוני הנטר מתעסקים בתיירות כבר 25 שנה ומבינים בדיוק מה האורחים אוהבים לקבל. אחרי שנים באזור ירושלים, החליטו להעתיק את מגוריהם לאזור הגליל התחתון ולפתוח שם צימרים. הזוג השיק לאחרונה פנינה טוסקנית בפינת היישוב לוטם, עם נוף פתוח ומרהיב ליער לוטם. 

מה לעשות? הצימרים מתאימים לזוגות בלבד באווירה שקטה ופסטורלית עם הרבה ירוק בעיניים ואוויר נקי. כל יחידה היא בגודל 50 מ״ר עם תקרה גבוהה, מטבח מלא מאובזר ומפנק, ג׳קוזי זוגי גדול, בקבוק יין לאורחים ודיוקים עד הפרטים הקטנים. בתשלום נוסף ניתן לארגן סדנאות תרבות, בריאות ושף פרטי לצימר. הצימרים הם נקודה מצוינת כדי להגיע ולהירגע או כדי לצאת ממנה לטיולים באזור הגליל.

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

לה לונה לוטם (צילום: יח''צ)
לה לונה לוטם (צילום: יח''צ)


7. סטאי כינרת 

על המקום: המלון היפה ביותר על חופי הכנרת הוא בהחלט הסטאי. במקום וילות מרווחות המתאימות לאירוח של משפחות או זוגות. למלון יש חוף פרטי לימת הכנרת, בריכות אינפיניטי עם נוף פתוח לים ולהרים. 

מה לעשות? בסטאי מתחם ספא ובריאות מפואר הכולל מיטות זרמים מפנקות, חמאם טורקי, סאונה יבשה וחדר כושר שפתוח 24 שעות. החדרים מפנקים מאוד בגודל 55 מ״ר ובהם מרפסת עם נוף לכנרת או לגולן. בחלק מהחדרים נהנים מבריכות פרטיות צמודות או מהאט-טאב. במלון מפוזרים עשרות זוגות אופניים לרכיבה במתחם ולטיולים מסביב לכנרת. במקום נשתלו במלון מאות עצי פרי ועצי דקל שמשרים אווירה ירוקה ומרגיעה בין עצים ומים.

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

סטאי כנרת (צילום: יח''צ)
סטאי כנרת (צילום: יח''צ)

8. ליצ׳י האוס

על המקום: בתוך נחלה במושב אלמגור, עם דונמים של מטעי ליצ׳י, נבנה לאחרונה הליצ׳י האוס. וילת אירוח מפנקת באווירת חו״ל ודיוקים עד לפרטים הקטנים בסגנונות נורדיים. במתחם יש שלושה מתחמי אירוח - וילה משפחתית ועוד שתי סוויטות.
 
מה לעשות? האירוח הוא אקסקלוסיבי. בכל פעם שמגיעים אורחים רק אחת הסוויטות יכולה להיות מוזמנת, והאורחים שבה מקבלים את כל המתחם לבד כך נשמרת אווירה פרטית לאורך כל תקופת האירוח. במתחם בריכה ענקית לצד מיטות שיזוף אל מול נוף גבעות המושב.

מה לאכול? לחדרים מוגשת ארוחת בוקר מפנקת בדגש על תוצרת מקומית. כחלק מחבילת האירוח ניתן להזמין סדנת שף אישית ומפנקת.

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

ליצ'י האוס (צילום: יח''צ)
ליצ'י האוס (צילום: יח''צ)

9. האפנדי על חומות העיר העתיקה

על המקום: אורי ירמיאס, בעלי מסעדת ׳אורי בורי׳, רכש לפני מספר שנים שני ארמונות צמודים מהתקופה הצלבנית והעות'מאנית, הקיימים למעלה מ-1500 שנים בסמטאות עכו העתיקה. בהשקעה רבה ועבודת שימור ארוכה, בנה מלון בוטיק יוקרתי בעל 12 חדרים. 

מה לעשות? המיקום נמצא במרחק הליכה מהשוק, הבזאר הטורקי, המוזיאונים, החומות והנמל בעכו. 
במלון ישנו ספא עם חדר טיפולים מפנק וחמאם טורקי. ניתן להזמין טיפולים על האבן שיש. ישנו מרתף יינות שבו מתקיימים ערבי טעימות יין. כל היינות במרתף הם מתוצרת הארץ וישנם גם יינות מתיישנים. 

מה אוכלים? ארוחת בוקר בניצוחו של אורי ירמיאס בהגשה לשולחן בישיבה במלון בשולחן אבירים. האווירה במלון נינוחה שקטה ונינוחה. המטרה היא ללכת ביום לטיול בעיר ובערב לעלות לגג לשתות כוס יין עם נוף לים.

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

מלון האפאנדי בעכו (צילום: יח''צ)
מלון האפאנדי בעכו (צילום: יח''צ)


10. להיות בגולן, להרגיש באלפים במלון מרום גולן

על המקום: בצפון רמת הגולן, כ-30 ק״מ מהגבול עם סוריה בקיבוץ מרום גולן, נמצא מלון מרום גולן. כפר נופש פסטורלי שמרגיש כמו אירופה. מעל כפר הנופש ניצב הר בנטל שמשרה את אווירת האלפים. המקום מתחלק לשני אזורים - בקתות אירוח מאובזרות עם מטבח מצד אחד ומצד אחר חדרי מלון.

מה לעשות?
המלון מציע במהלך כל עונות השנה אווירה אחרת - באביב קטיף, בחורף שלג, בסתיו סיורי שלכת ובקיץ מזג אוויר ממוזג. במלון לשימוש האורחים בריכה עונתית מחוממת ומקורה, חדר טיפולים, בקיבוץ חוות סוסים וטיולי רייזרים בנהיגה עצמית.

מה אוכלים? החל מהשבוע הבא ארוחת הבוקר תוגש בחדר האוכל במתכונת בופה ישראלי. במתחם המלון נמצאת גם מסעדת הבוקרים המפורסמת. 

ליצירת קשר עם המקום לחצו כאן

אירוח מרום גולן (צילום: טליה לוגסי)
אירוח מרום גולן (צילום: טליה לוגסי)