מספר 2 במפלגת "תקווה חדשה" ויו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא-ביטון, הגיבה היום (שישי) לדברים שאמר ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום שני האחרון בראיון ל"כאן ב'". נתניהו נשאל איך הגענו למצב בו יש כמעט 6,000 קורבנות לנגיף הקורונה בישראל והשיב: "תשאל את השאשות והפקות, את הפקה פקה והשאשא שאשא. תשאל את כל האנשים שאמרו שזה כלום, שזה שפעת. אין שום סיבה שמישהו ימות, הבאתי מיליוני חיסונים".

שאשא-ביטון פרסמה סרטון בעמוד הפייסבוק שלה והתייחסה לדברי רה"מ שכוונו אליה: "אדוני ראש הממשלה, יפעת שאשא ביטון, זאת שאתה מפחד להתייצב מולה. אני רוצה לעזור לך לעשות סדר כי נראה שקצת התבלבלת", אמרה חברת הכנסת, ופירטה את מחדליו של נתניהו, לטענתה:

"כשאני קראתי לעשות בדיקות לנכנסים לארץ, אתה התגאת בעשרות טיסות לדובאי והבאת לכאן את המוטציה. כשאני קראתי לשמור על ההנחיות, אתה קראת לכולם לצאת לשתות בירה. כשאני קראתי שוב ושוב ושוב לחיזוק מערכת הבריאות, אתה הפקרת אותה בשיאו של המשבר הבריאותי".

"אתה סיפרת לכולם שהקורונה מאחורינו כאשר בפועל יש שיא של תחלואה קשה ומספר המתים עולה ועולה", אמרה שאשא-ביטון והוסיפה: "הכל ציני והכל פוליטי. ועכשיו נתניהו, אחרי שכולם יודעים שאתה ורק אתה, האחראי לניהול הכושל של המשבר, מה יש לך להגיד? אתה יודע שזה נגמר. ב-23 במרץ אנחנו כבר נדאג להחליף אותך".