עתירת הליכוד נגד הופעות פוליטיקאים אצל אופירה וברקוביץ נדחתה אמש, העתירה הגיעה לאחר שנודע למפלגה כי ח"כ יועז הנדל צפוי להתארח בתוכניתם ובעקבות החלטת וועדת הבחירות שאסרה השבוע את השידור של בנימין נתניהו שהתארח בתוכנית סטנד אפ ניישן ברשת בתואנה כי מדובר במסע תעמולה.  בדחיית העתירה נכתב גם אם אינה תוכנית חדשות היא תוכנית אקטואליה, ומספקת גיוון דעות המשתתפים בה, ומופיעים בה בכל שבוע פוליטיקאים ממפלגות שונות .

אי אפשר שלא לתהות בנוגע להחלטת הוועדה, לא צריך להיות צופה אדוק ונלהב של ברקו ואסייג בכדי לראות מה הקו המנחה של השניים, מי הפוליטיקאים שמתארחים באולפן, כמעט שאין גיוון וגם כשיש, ניכר כמה חיזוק ותמיכה זוכים אלה שמגנים את ראש הממשלה מצמד המנחים ואיזו מתקפה חסרת מעצורים זוכים מעט הפוליטיקאים ממפלגת הליכוד שכן הסכימו להגיע לכיתת היורים, כמו מירי רגב, מיקי זוהר ואחרים.

אז נכון שיש גיוון באורחים וגם ממפלגת הליכוד מוזמנים פוליטיקאים שמסרבים להגיע ובצדק, אבל אין גיוון במסרים, והמסר החד משמעי שלא משתמע לשתי פנים בכל תוכנית של אסייג וברקו זה אנטי ביבי.

שלא יהיה ספק, אני מברכת על כך, ורוצה בדיוק כמוהם בשינוי המיוחל ובהנהגה חדשה, אבל חייבים להיות הוגנים לכל הצדדים, גם אם הצד העותר אינו הצד שאני בעדו, ההחלטה של הוועדה תמוהה בעיני, ולא כי דחתה את העתירה של הליכוד אלא כי אסרה את השתתפותו של נתניהו בתוכנית הבידור של רשת.

מסתמן כי החלטת הוועדה נגד עתירת הליכוד, נתנה כוחות מחודשים לצמד המנחים שחזרו לשיאם ואמש יותר מתמיד ניתן היה לראות את מסע התעמולה של אופירה וברקוביץ שיישרו קו ביניהם ויצאו נחרצות נגד ראש הממשלה . אם עסקינן בגיוון אורחים כפי שטענה הוועדה אז גם על זה אני חולקת, כי האורחים בתוכנית של ברקו ואסייג חוזרים על עצמם שוב ושוב, וזה כבר ממש מתחיל למצות את עצמו .

אמש היו אלה יועז הנדל בוגי יעלון ויפה בן דוד ששבו לכיסא המרואיינים, חודש וחצי אחרי שהתארחו באותה תוכנית, וזה ללא זמן ריענון סביר מהפעם הקודמת שהתארחו, ומכולם הוציאו צמד המנחים אמירות נגד ראש הממשלה.

הריאיון עם בוגי לא חידש לנו דבר, ביב שקרן ומושחת, כך גם יועז הנדל , (הח"כ הכי לוהט שנראה בכנסת), שחזר על אותם המסרים של ממלכתיות שאבדה, וגם יפה בן דוד שלא חידשה דבר למרות ניסיונותיה הנואשים של אופירה להשיג כותרות שנתניהו קבע כי יהיו לימודים ביולי בניגוד להחלטתה של בן דוד ומבלי לעדכן או להיוועץ איתה על כך.

מזכ"לית הסתדרות המורים שהיא לוחמנית ידועה ואישה חזקה לעיתים מדי, נראתה כמו רכיכה נמסה ליד אסייג , ועל זה נאמר הכל יחסי בחיים . עוד נשאלה בן דוד מה דעתה על הציון 90 ששר החינוך נתן לעצמו על התנהלותו, "אני לא נותנת ציונים" השיבה בן דוד, אז קבעה אסייג "זה שאת לא רוצה לתת לו ציון זה אומר הכל".

לא הבנתי איך זה אומר הכל, מי קבע ? אופירה קבעה! כי זה לא מה שאמרה בן דוד, אבל נוח היה לאסייג לקבוע הנחות שלא נאמרו בכדי להשיג כותרות. כי אמש צמד המנחים והאורחים שלהם לא סיפקו שום כותרות עסיסיות, ואין פלא בכלל, בגלל האורחים והתבנית שחוזרים על עצמם בכל תוכנית  ומתחילים להתיש אותנו הצופים.

לרגל יום האישה הבינלאומי שיבח ברקו את אסייג שזכתה לתואר : אחת הנשים המשפיעות בישראל. תואר שנקבע על ידי אנשי תקשורת . אני סקרנית לדעת אם היינו עורכים סקר דעת קוראים וצופים חסרי אינטרסים נקיים משיקולים: האם גם הקהל בבית היה חושב שהיא ראויה לתואר המכובד? ייתכן ולא, אבל גם אם הדעות חלוקות בעניין, הרי ייאמר לזכותה של אסייג, היא אחת העיתונאיות שמצליחות לייצר כותרות יותר מוותיקות ממנה.

גם אתמול היא הצליחה לדובב את בוגי יעלון ולשלות ממנו הודאה שהוא יצטרף לכל מפלגה שתהיה בשלטון אם וכאשר הוא ייקרא לדגל כי כל מה שחשוב לו זה לתרום למען העם והמדינה.  האם זה גם אומר שהוא יצטרף לליכוד תחת נתניהו למרות שהוא קרא לו אתמול " שקרן ומושחת".  

הראיון עם אשתו של יאיר לפיד, ליהיא לפיד היה די אנמי. כל כך אנמי שהרצתי חלקים ממנו, פיהקתי וחיכיתי לסיומו, היא דקלמה מה שכל אישה במעמדה הייתה אומרת, שהיא מאמינה בדרכו של בעלה ותתמוך בו ובלה בלה בלה. גם גאולה אבן אמרה אותו דבר, אבל אצל אבן ניכר ניסיונה הרב מול המסך, והיה בה משהו מהפנט, אצל ליהיא לפיד פחות, ואולי טוב ועדיף לנו כך, נשות פויטיקאים צנועות שנחבאות מאחורי הקלעים.

מה שאופירה פיספסה לשאול את גברת לפיד היה שאלת מיליון הדולר ,למה יאיר לפיד שותק עכשיו במקום להסתער ולהציג קמפיין לוחמני ואגרסיבי יותר. אבל גם בראיון עם  לפיד בלט קו המנחה של המנחים  גם פה חזרו אמירות ושאלות שמציגות את כל האלטרנטיבות האפשריות של רק לא שרה נתניהו.