עולם המשפט הפלילי עוסק בפיקוח ואכיפה של עבירות "עשה ואל תעשה" באמצעות הגדרת התנהגויות באופן של אסור ומותר. קביעת ההתנהגויות האסורות נעשית ביחס לפגיעה בזכויותיהם של אנשים בחברה וכן למידת הפגיעה. תחת קטגוריית המשפט הפלילי רשימת עבירות ארוכה, ביניהן גניבה, עבירות סמים, ביצוע מעשים מגונים וכן נטילת חיי אדם.

ההליך הפלילי נפתח ברגע הגשת התלונה במשטרה, ממשיך בביצוע חקירה, אשר בסופה מחליטים האם להגיש כתב אישום נגד הנחקר, או במקרים מסוימים לערוך מעצר. אם הוחלט להגיש נגד החשוד כתב אישום, הוא יזומן למשפט שבמסגרתו ינסה בית המשפט לברר מה חלקו בביצוע העבירה במידה וקיים.

בשלב בירור האשמה, שני הצדדים מעלים את טיעוניהם בפני בית המשפט. במשפט פלילי, הצד התובע הוא המאשימה, כלומר המדינה או הפרקליטות והצד הנתבע הוא האדם שביצע את העבירה.
 
לאחר השמעת הטיעונים, השופט יכריע האם הנאשם חף מפשע או אשם בביצוע העבירה. אם השופט קבע כי הנאשם אכן אשם, הצדדים יעלו בפני בית המשפט טיעונים ביחס לעונש, כאשר המאשימה תשאף להגיע לעונש המקסימלי, ואילו הנאשם באמצעות סנגורו ינסה להפחית בעונש ככל שניתן.
 
בסוף השמעת הטיעונים לעונש, יחליט השופט על גזר הדין שבו נקבע מה יהיה עונשו של הנאשם. ישנה חשיבות רבה לאופי העונש שנגזר, משום שהעונש אמור לשמש גם להרתעה ובכך למנוע הישנות של עבירות ולשמור על טובת הציבור.

חשיבותו של סנגור במשפט הפלילי 
תפקידו של הסנגור בא לידי ביטוי עוד לפני שלב החקירה המשטרתית, בעת שהוא מספק לחשוד ייעוץ והכוונה, ועל כן בכל הקשור להליכים פלילים כדאי ומומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה ומיומן שעוסק בתחום המשפט הפלילי. יתרה מזאת, במקרים מסוימים ייצוג של עורך דין מנוסה ומקצועי עשוי להוביל לביטול ההרשעה ואף למחיקת התיק הפלילי ובכך מתאפשר לנאשם לחזור לשגרה ולחיים רגילים כאחד האדם.

בעת בחירה בעורך דין פלילי חשוב לבחון את הניסיון שלו בתחום, את הישגיו בתיקים קודמים, וכן את היחס שהוא מעניק ללקוחותיו.

עו"ד נדב גרינולד הוא עורך דין מקצועי בתחום המשפט הפלילי וכן משמש כחבר בפורום הפלילי בלשכת עורכי הדין בישראל. עו"ד גרינולד דוגל במתן ייצוג משפטי מקצועי ואיכותי ביותר לכל לקוחותיו תוך הפגנת רוח לחימה עיקשת וחסרת פשרות במטרה להעניק ללקוח מענה משפטי מיטבי.

עו"ד נדב גרינולד סיים בהצלחה תואר שני במשפטים באוניברסיטת חיפה, במסגרת התואר התמקצע בתורת השפיטה וההליך הפלילי. כמו כן, ביצע השתלמויות בתחום המשפט הפלילי וכן בתחום דיני התעבורה, ולאחר סיום לימודיו התמחה במחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז צפון.

ייעוץ וייצוג משפטי איכותי ומקיף בתחום המשפט הפלילי
משרד עו"ד נדב גרינולד מעניק ייעוץ משפטי איכותי ומקיף לכל לקוחותיו, וכן מייצג אותם לאורך כל שלבי המשפט, משלב החקירה, לשלב המעצר, וכן בפני בית המשפט עד לסיום ההליך הפלילי לשביעות רצונם המלאה. נוסף על מתן טיפול משפטי מקצועי ואיכותי לחשודים ולנאשמים, משרד עו"ד נדב גרינולד מעניק ללקוחותיו סיוע ותמיכה ברגעי משבר שבהם המדינה מפעילה לחץ על אזרחים פשוטים ונורמטיביים.

לעו"ד נדב גרינולד ניסיון עשיר בייצוג חשודים ונאשמים במקרים של עבירות רכוש, עבירות אלימות, עבירות נוער, עבירות מין, עבירות סמים וכן תיקי פשיעה חמורה. כמו כן, הוא מייצג אסירים בפני ועדות שחרורים ומייעץ ללקוחות לפני שימוע שנערך קודם להגשת כתב האישום.

כמו כן, עו"ד נדב גרינולד עוסק גם בתחום דיני התעבורה, ומייצג לקוחות בפני בתי המשפט לתעבורה במקרים של נהיגה בשכרות, עבירות מהירות, עבירות נהיגה תחת השפעה, נהיגה בזמן פסילה או שלילה ועוד.

פרטי התקשרות:
טלפון - 053-6130161
אתר - https://www.lawguide.co.il/lawyers/8970/26797/
כתובת - הנשיא ויצמן 18, עפולה

הכתבה באדיבות אתר עורכי הדין לא גייד.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.