משתמשת Reddit שיתפה ברשת החברתית כי בן זוגה הטבעוני נפרד ממנה כיוון שהאמין שהיא בוגדת בו, אך מה שהיא הסתירה ממנו היה שונה לחלוטין. במשך שלוש שנים בני הזוג היו יחד, כאשר רק הגבר היה טבעוני, בעוד האישה המשיכה לאכול בשר. כאשר השניים עברו לגור יחד, בן זוגה הציע לה להתחיל להתנסות בטבעונות, אך התברר שזה לא לגמרי בשבילה. 

תחילה, האישה נתנה הזדמנות לטבעונות עבור בן זוגה, אך עם הזמן היה לה קשה יותר ויותר והיא החלה להישבר. "כל מה שרציתי היה ארוחה של מקדונלד'ס אבל לא היה לי נעים לספר לו, והתחלתי ללכת לאכול בשר במסווה של קניות בסופר או פגישה עם חברה", כתבה הצעירה בפוסט והוסיפה: "התחלה זה היה בסדר, אבל השתוקקתי לנאגטס כאילו אין מחר, ממש היו לי חלומות שאני מוקפת בנאגטס". 

ארוחה במקדונלד'ס (צילום: gettyimages)
ארוחה במקדונלד'ס (צילום: gettyimages)

לדבריה של האישה, לפחות פעמיים בשבוע היא הייתה מתגנבת החוצה, תחת מסווה, ובעצם הולכת לאכול מקדונלד'ס. "ישר אחרי שהייתי אוכלת הייתי עוברת מהר במכולת וקונה דברים אקראיים שאנחנו אפילו לא צריכים רק כדי שיחשוב שהייתי בסופר", כתבה האישה. לדבריה, הסידור הזה נמשך חודשים, אך בשלב מסוים בן הזוג החל לחשוד שהיא מסתירה ממנו משהו והאשים אותה בבגידה. 

לבסוף, השניים נפרדו אחרי שנים של מערכת יחסים אוהבת, ולמרות שניסתה להסביר לו את המצב וחשפה בפניו את הסוד הגדול, בן הזוג סירב להאמין. "גם אחרי שהתוודיתי בפניו על מה שהסתרתי הוא ממש להיות משוכנע שאני מקיימת יחסי מין עם גבר אחר. איך אני אצליח להוכיח שלא בגדתי? מעולם לא חשבתי שהזוגיות שלי תסתיים בגלל משהו כל כך טיפשי", כתבה האישה.